Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahahahaaa Panin exäni kanssa

Vierailija
04.04.2009 |

Ja aamulla annoin muksun vastata sen puhelimeen kun sen uus nainen soitti.. siis sama jonka vuoksi erottiin.. Äsken heitin miehen ulos..

Nyt akka soittaa mulle ja haukkuu.. nauran vaan paskasta naurua puhelimeen..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole paksuna kenellekkään ja minä en ole yksinhuoltaja. Myöskään lapseni ei ole kusipää!!

Voi voi, ei ihme että kusipäitä syntyy maailmaan, kun tuollaiset heppiheikit käyvät tyhjäpäisten yksinhuoltajien vakoja kyntämässä.

Vierailija
22/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii että se ex on ollut vuosia (?) se oma ja _rakas_ kumppani, yhteisen lapsen isä, oma mies. Ja kun aikaa on erosta kulunut joitakin kuukausia tms, niin varmaan ne pahimmat vihan tunteet ovat varmaan jo haalistuneet ja toisaalta se vuosia kestänyt rakkaus ei varmaan ihan helpolla ja heti sammu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miettii että se ex on ollut vuosia (?) se oma ja _rakas_ kumppani, yhteisen lapsen isä, oma mies. Ja kun aikaa on erosta kulunut joitakin kuukausia tms, niin varmaan ne pahimmat vihan tunteet ovat varmaan jo haalistuneet ja toisaalta se vuosia kestänyt rakkaus ei varmaan ihan helpolla ja heti sammu.

Tai ymmärrän ja en, siis jos teidän parisuhde ois alunalkaen ollut kunnossa, ei teidän mies ois jättänyt ja lähtenyt jonkun toisen mukaan, kai te sen tajuatte.

Se että mies alkaa katseleen aidan toiselle puolelle ja lähteekin, pitäisi aiheuttaa sen että miettisi missä minä tein väärin ja ottaa siittä oppia.

Ei se toinen nainen ois päässyt teidän väliin jos kaikki olisi kunnossa.

Ja, olen itsekin eronnut ja syytin A. miestäni ja B itseäni siitä että emme osanneet hoitaa parisuhdetta ja keskustella keskenämme, annoimme mahdollisuuden ulkopuoliselle päästä parisuhteemme keskelle. Nykyään näen niin selvästi kaikki virheet joita tein, oletin että toinen on mun oma... eihän se niin ole.

Vierailija
24/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin erottu ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa oli kuvioissa sitten nainen tai ei... mutta sen ämmän käytös minua ärsyttää..

ap

Vierailija
25/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkamaista, junttien toimintaa. Ei ihme että miehesi lähti parempaa hakemaan, toit junttikirjoituksillasi esiin sen puolen luonteesta, jonka luulisi kuuluvan vain alkukantaisille roduille. Panoreiäksi kelpaat vielä, kun toinen juntti ei antanut jostain syystä. Ja siitä revit iloa. Onnellisia ovat yksinkertaiset...

Vierailija
26/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrossa enemmänkin miekkosia äidiksi tulemisesi jälkeenkin/aikoihin?

Vierailija
27/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuule ollut kuvioissa jo ihan syntymästään lähtien..

Vierailija
28/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen ex-akka kans YRITTI samaa,mut mies kieltäytyi, ja siitäkös exä vasta vetikin herneet nenään! naurettiin yhdessä miten säälittävä exä on ja miten alas voi joku todellakin vajota!! häpeäisit edes vähän!

Vierailija
29/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttunut tilaisuuteen...Vanha virsi, jolla naiset pidetty tyytyväisinä iät ja ajat.

Vierailija
30/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole tehnyt mitään pahaa ketään kohtaan.... Eksäsihän se uutta naistaan petti. Olisi pitänyt miehen tyytyväisenä, niin ei olisi alkanut miehellä vanha suola janottaa.

Voisin ihan hyvin tehdä itse samalla tavalla, jos siis mieheni olisi pettänyt minua kyseisen naisen kanssa.

Vierailija
31/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää ikinä.

Uudet kumppanit pitäköön hyvänään tämänkin aarteen.

Vierailija
32/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en oo mikään ressukka,turha selittää kun et edes tiedä koko jutusta mitään faktoja!

t.30

Vierailija
33/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua ärsyttää tapas toimia, tuo ei vie elämää eteenpäin. Paitsi tietysti jos pamahdit viime öisestä paksuksi. Mutta kosto, mikä kosto? Kyllä heikkous on miehessäsi, ei siinä naisessa. Hän vain rittää päästä miehesi rinnalle tuttavapiirissänne, sinun haamu seisoo siinä vielä pitkään.

Mutta oli typerä teko, ajattelitko itse yhtään henkistä kypsyyttäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi