Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvotusta vai mitä? Turhauttavaa laihdutusta..

Vierailija
03.06.2009 |

Osaisko joku neuvoa mistä johtuu tai mitä teen väärin?

Olen ollut dietillä kohta 3vk.. Dietistä ei pitäisi puhua, sillä olen yrittänyt tehdä tästä pysyvän elämäntavan. Kuntosalilla olen käynyt 2xvkossa ja lenkillä (tunnin) kolme kertaa viikossa. Syön päivässä noin 1500 kaloria, paljon salaattia, kalaa, kanaa, kauramuroja, piimää, hedelmiä ja myös leipää. En haluaisi mitään vähähiilaripitoista ruokavaliota, vaan syödä sellaista ruokaa, mitä muukin perhe syö.. kohtuudella. Suolaa olen ennen käyttänyt paljon, mutta nyt vähentänyt reilusti. Ja ennen söin muutenkin epäterveellisemmin, kalorit nousi varmasti yli 2000 ja liikuntaa harrastin vähemmän.

Tässä tulos. Lähtömitat oli 3vk sitten 162cm/74kg ja nyt 76kg!!! Siis missä vika?? Sormet näyttävät turvonneilta, samoin käsivarret ja jalat... jalkapohjia myös särkee samalla keinoin kuin raskaanaollessa. Ennen raskautta ei tällaisia ongelmia ollut.. olin aina sopusuhtainen, söin mitä tahansa. Raskaus toi tullessaan 25kg ja niistä on 5kg lähtenyt. Synnytyksestä kohta vuosi.

Masentaa..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuttaa elämäntapojaan ja laihtuu,niin kun on saavuttanut ihannepainonsa ja jatkaa uusia terveellisiä elämäntapoja niin sittenhän laituu edelleen

Vierailija
2/19 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin kuukaudessa 5 kg ja liikuntaa ei ihan noin paljon ollut viikossa. Minä jätin suolat,sokerit ja leivänpäällisrasvat kokonaan pois. Samoin mehut ja limpparit saivat lähteä. Syön vain ruisleipää ja rajoitetusti eli max 2 palaa päivässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut juoda vettä tarpeeksi?

Vierailija
4/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaa mielummin reiden, vyötärön ja lantion ympärys ja vertaa edistymistä niihin.

Vierailija
5/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tässä sen verran ylipainoa, että olisi varaa laskeakin.. Ei niitä lihaksia vielä ainakaan näy.

Mutta hyvä muistutus, otan mittanauhan käyttöön! :)

ap

Vierailija
6/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on tässä sen verran ylipainoa, että olisi varaa laskeakin.. Ei niitä lihaksia vielä ainakaan näy. Mutta hyvä muistutus, otan mittanauhan käyttöön! :) ap

Vierailija
7/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästöliekkiä, syöt aika vähän.

Vierailija
8/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkin voi olla syy, jos siellä ei osata treenata tehokkaasti.

Vierailija
9/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitat yhtäkkiä liikunnan, niin se kerää nestettä kroppaan. Mulla ainakin kroppa on turvonnut seur. päivänä, kun olen tehnyt pitkän juoksulenkin. Tämä ei ole lihomista. Ja oletko varma, että lasket kalorit oikein? Syö leipää tms. hiilareita kohtuudella, koska hiilarit keräävät nestettä kroppaan.Ja valitse niistäkin runsaskuituiset versiot.

Vierailija
10/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon saa miehetkin tehdä salitreeniä, että oma paino nousee.

Liikunta lisää nestettä lihaksissa, siis aloittaessa.

Vierailija
11/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää turvotusta, päinvastoin! En tiedä siitä, teenkö salilla tehokkaasti, mutta lihakset mukavasti kipeät seuraavana päivänä ja pieni hiki tulee.. teen 12-15x3 sarjoja.. siitä pikkuhiljaa lisätään, kunhan kunto kohenee.

eikö se raja säästöliekille ole n.1200kal alle, syön kuitenkin pari sataa enemmän. Kaloreita olen laskenut keventäjät -palvelun mukaan..

kiitti kaikille!

Vierailija
12/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sen,e ttä teet liian pitkiä sarjoja. Laittaistko liikkeet myös tänne, niin pääsee hieman sisälle miten treenaat

Vierailija
13/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pitkiä ? mä teen usein esim. 4x15, naisille vallan hyvä.

Vierailija
14/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pitkiä ? mä teen usein esim. 4x15, naisille vallan hyvä.

Mitä eroa on miehen ja naisen treenillä?! Ei muuta kuin painot! Ehdottomasti liian pitkiä sarjoja, noilla ei lihaksia saa. Sarjoja 3 ja toistoja 8-12. Ja kun tuosta alkaa menemään enemmän toistoja, niin silloin lisätään painoja.

Vierailija
15/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, se on aika vähän mitä liikunta laihduttaa ruokavalioon verrattuna vaikka kaikin puolin hyvää tekeekin kropalle ja psyykelle!

Vierailija
16/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, se on aika vähän mitä liikunta laihduttaa ruokavalioon verrattuna vaikka kaikin puolin hyvää tekeekin kropalle ja psyykelle!

Vierailija
17/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen treenillä ? no hyvin usein ainakin se että miehet haluaa isoja lihaksia ja naiset kiinteytyä. naiset voi ihan hyvin tehdä pidempää sarjaa ja suhteessa pienemmillä painoilla kun miehet. kaikki pitää rautalangasta vääntää taas.

Vierailija
18/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen treenillä ? no hyvin usein ainakin se että miehet haluaa isoja lihaksia ja naiset kiinteytyä. naiset voi ihan hyvin tehdä pidempää sarjaa ja suhteessa pienemmillä painoilla kun miehet. kaikki pitää rautalangasta vääntää taas.

kiinteytymistä. Se kiinteä olemus tulee alhaisesta rasvaprosentista ja pulleasta lihaksesta sen alla. Erikseen ei ole mitään kiinteyttäviä liikkeitä tai sarjoja, vaan saadaksesi kiinteän krpoan sun pitää ensin saada läski pois ja lihasta tilalle. Ei todellakaan ole miesten ja naisten treeneissä mitään eroa. Treenaan tismalleen samalla tavalla mieheni kanssa, ainoastaan painoissa joudun antamaan periksi.

Vierailija
19/19 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä oikeasti että on olemassa jotain kiinteyttäviä treenejä naisille erikseen? Kannattaisiko olla huutelematta jos ei ole hajuakaan asioista. Taidat olla niitä naisia, jotka salilla vetkuttavat reidenlähentäjiä lehti kourassa ja teet toooodella pitkiä sarjoja, ettei vaan yhtäkkiä, hups, lihakset pamahda liian suuriksi...voi elämä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän