Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hahahahaaa Panin exäni kanssa

Vierailija
04.04.2009 |

Ja aamulla annoin muksun vastata sen puhelimeen kun sen uus nainen soitti.. siis sama jonka vuoksi erottiin.. Äsken heitin miehen ulos..

Nyt akka soittaa mulle ja haukkuu.. nauran vaan paskasta naurua puhelimeen..

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muija olet. olisko aika siirtyä elämässä eteen päin

Vierailija
2/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, sun pitäis vähän arvostaa itseäsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle soittelee jos ukkonsa pettää?

Vierailija
4/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli uskottomuuden vuoksi ja annoin exälle kun tuli katsomaan lastamme joka sattui nukkumaan just silloin päikkäreitä.

Minä soitin sen uudelle kun mies oli lähtenyt - ei tykännyt hyvää kumpikaan siitä soitosta.

Kosto on suloista paha kissa.

Joo ja olen siirtynyt sen jälkeen elämässä eteen päin. Pistin maistamaan exän omaa lääkettään. Ei uusi suhde kauaa kestänyt.

Oli katkera pala tulla petetyksi ja sitä mietti monenlaista kostoa.

Toipuminen vei lähes kolme vuotta. Erosta on jo aikaa kymmenen vuotta.

Vierailija
5/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä kyllä miettisin, et mikä miehessä on vikana.. sille asia tarttis kostaa.. vittu, mikä mulkero! itse en todellakaan panis enää sellasen luuserin kanssa! ennen juonisin jonkun koston sen uuden muijan kanssa ;)

Vierailija
6/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäs sai! noin varmaan minäkin tekisin.

Vierailija
7/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siksi että seurustelee exän kanssa vaan siksi että on yököttävä paskanpuhuja.. Valehtee minun ja exäni yhteisille ystäville minusta kaikenlaista!

Oon sille tuhannen kertaa sanonut että minua ja exääni yhdistää vain lapsi mutta tämä idiootti vaan väittää kaikille muuta. No nyt sai sitä mistä syytti!

Exän kanssa ollaan ihan hyvissä väleissä vielä tämän jälkeenkin.. Ompa lapsellekkin nyt helpompi mennä isälleen kun se nainen ei ole siellä mököttämässä..

Vierailija
8/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siksi että seurustelee exän kanssa vaan siksi että on yököttävä paskanpuhuja.. Valehtee minun ja exäni yhteisille ystäville minusta kaikenlaista!

Oon sille tuhannen kertaa sanonut että minua ja exääni yhdistää vain lapsi mutta tämä idiootti vaan väittää kaikille muuta. No nyt sai sitä mistä syytti!

Exän kanssa ollaan ihan hyvissä väleissä vielä tämän jälkeenkin.. Ompa lapsellekkin nyt helpompi mennä isälleen kun se nainen ei ole siellä mököttämässä..

Vierailija
9/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna panin exäni kanssa vain jotta se ämmä jättäis exäni.. (exälle en tästä tietenkään maininnut)

Vierailija
10/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en rakastais niin varmasti tekisin noin, Mullekin on tehty noin. Aloin olee miehen kanssa ja mies kävi panee eksäänsä ja eksä ilmotti mulle heti :D

Vierailija
11/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä hänellä on paikka edelleen mielessäni ja onhan meillä yhteiset lapset.

Aluksi vihasin eron jälkeen ja sitten kävin täysin välinpitämättömäksi nykyisin keskustellaan niitä näitä kaikesta ja voin sanoa että olemme ystäviä.

Ilmeisesti minä olen henkilö joka tuntee hänet parhaiten. Ei tulisi enää mieleenkän mennä sänkyyn hänen kanssaan.

Vierailija
12/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teidän lapsi saa hyvän mallin, miten käyttäydytään aikuisten maailmassa...kylläpä oli fiksu veto

Vierailija
13/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjaa, et se sitten menee joskus tuohon malliin.. tietenkin olisi toivottavaa, että parisuhteenne siitä jotenkin parantuisi ja palaisitte yhteen.. ja ehkä se olisin lapsellekin kivempaa. riippuen tietenkin, onko se (taas?) ainaista riitelemistä.

voihan se joskus muuttuakin parempaan suuntaan, kun huomaa, ettei se ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolen. Tosin luottaa ei voi, etteikö se uusisi.

Vierailija
14/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna panin exäni kanssa vain jotta se ämmä jättäis exäni.. (exälle en tästä tietenkään maininnut)

eli olet edelleen kiinni exässäsi. Yrittäisit päästä eteenpäin elämässä äläkä roiku enää exässäsi.

Vierailija
15/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais miettiä niitä välejä miehen ja itses välillä, eli lapsesi isän ja äidin välillä. Vaikka varmasti ero on ollut hankala ja katkera, kannattaa yrittää miettiä tekojensa seurauksia. :/

Ja niinkuin joku jo sanoi, arvosta itseäsi enemmän! Älä anna sen pettäjä-jättäjän koskea suhun enää tikullakaan, ja nosta itsesi astetta korkeammalle käyttäytymällä sivistyneesti ja aikuismaisesti. Viileän ystävälliset välit ja vahva itsearvostus tekis tuossa tilanteessa paljon parempaa kuin lapsellinen kostaminen. Kaikille osapuolille, erityisesti lapsellesi, joka joutuu nyt kahden tulen väliin.

Vierailija
16/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän että oltaisiin erottu muutenkin..

Mutta sitten tämä akka alkaa puhua minusta paskaa ystävilleni (meillä oli n14 hengen ystäväpiiri miehen kanssa) vietimme usein viikonloppuisin peli-iltoja jne.. Olin valmis jopa hyväksymään miehen uuden mukaan joukkoomme (4kk eron jälkeen) kunnes hän alkoi itse ehdottelemaan josko minua ei nyt kutsuttaisi ja minä olen mukamas puhunut paskaa ystävistäni jne jne..

En uskalla edes miettiä millälailla hän suhtautuu lapseen ja käyttäytyy hänen seurassaan.. toivottavsti eroavat.

Vierailija
17/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ei ihme että kusipäitä syntyy maailmaan, kun tuollaiset heppiheikit käyvät tyhjäpäisten yksinhuoltajien vakoja kyntämässä.

Vierailija
18/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelleä

Vierailija
19/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä saa mitä tilaa, niin ex kuin se nainen. :)

Molemmat ovat varmaan olleet hyvin tietoisia siitä, että ovat loukanneet sinua kovasti+ hajoittaneet lapselta perheen kun ovat sinua yhdessä pettäneet. Ehkäpä se nainen nyt oppi, että pettäjä pettää aika varmasti uudestaan, toivottavasti oli viimeinen perhe jonka rikkomiseen lähti mukaan.

Toivottavasti oppi tästä jotain. Kurja fiilis taisi sille ainakin tulla!

Vierailija
20/33 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei sais itseäni tahraamaan mikään tuolla tavalla.