Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut takapenkkiäiti?

Vierailija
03.04.2009 |

Onko sinulla ollut tapana istua autossa takapenkillä turvaistuimessa olevan lapsen vieressä miehesi ohjatessa autoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takapenkkiäiti, ollutkaan koskaan. Enkä käsitä tuota miksi siellä pitää lapsen kanssa istua.. :O Mun mielestä se tosiaankin on vähän höhlää. Vähän samaa kuin viereen nukuttaminen. Mut tää nyt onkin mun mielipide.

Tietty ymmärrän "oikeat" syyt (esim. tuo kiinalaislapsi-juttu, myös matkapahoinvointi lapsella on ymmärrettävä syy).

Lapsella on kivempi matka kun on seuraa takapenkillä, samoin vanhemmilla on kivempi kun ei tarvitse kurkotella taakse jos lapsi tarvii jotain, ei tarvitse kuunnella kitinää tai huutoa jne.

Onko sun mielestä lasten kanssa oleminen yleensäkin vastenmielistä tai höhlää? Mikseivät matkat voisi olla kaikille mukavia yhdessäoloaikoja?

Vierailija
22/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tuttia suuhun ja viihdytän. En istu siellä alistettuna ja ajattele, että täällä minä takapenkin suojissa hoivaan pikkuruistani ja suojelen pahalta liikenteeltä, kun iso ja vahva isi ajaa autoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä lasten kanssa oleminen ole vastenmielistä tai höhlää, vaan ihanaa. Minusta se vain on tottumiskysymys että siellä lapsen kanssa pitää istua. Lapsi tottuu siihen että sen kanssa istutaan siellä ja silloin pitää istua aina.

Mutta mitäs näistä, kukinhan tekee niinkuin tykkää. Tää oli vaan mun mielipide.

Vierailija
24/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtimaan ettei tule paha olo. Näin äiti pääsee ajamaan, hyvin toimii, tapa ollut käytössä meillä aina. On sille lapselle mukava, että joku on seurana, varsinkin jos on selkä menosuuntaan istuin.

Vierailija
25/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt matkanon eri asia, mutta jos ajetaan pidenpää matkaa, mielestäni on täysin selvää, että jompi kumpi vanhemmista istuu takapenkillä. Riippuen tietysti siitä, kumpi ajaa.

Vierailija
26/26 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näe siinä mitään typerää että lapsi istuu siellä takana itekseen ja me vanhemmat edessä. Ei se mitään yksin siellä ole, jutellakin voi. Ja meillä ainakin muksu ihan sievästi on tottunu oleen "yksin" takapenkillä, ei oo koskaan istuttu siellä kumpikaan, isi tai äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä