Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä värejä omasta vaatekaapistasi löytyy eniten?

Vierailija
03.04.2009 |

Mun kaapista löytyy:

Eniten sinistä eri sävyistä. Muita värejä: ruskea, musta, valkoinen ja turkoosi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pastellisävyjä, aika raikkaita värejä.

Mulla löytyy korkeintaan 2 kpl mustia vaatteita (yhdet housut ja yhdet rintsikat) koko vaatekaapista, en tykkää siitä väristä yhtään.

Vierailija
2/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallinnollisella alalla on pakko pukeutua aika konservatiivisesti. Kotona käytän mielelläni värikkäitä paitoja sinisten farkkujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruskeaa (tummaa ja beigeä) , luonnonvaaleaa, poltetun tiilen oranssia, sammalen vihreää

ja kas jotain mustaakin

elämän varrella on eletty vaaleanpunainen kausi (lapsena)

sininen kausi (nuorena)

Musta kausi hieman vanhempana (ihan käytännön syistä, esiintyvänä taiteilijana asun piti olla koko musta ja usein päivät niin kiireisiä etät oli helppo kulkea perusmustassa ja siten vain jollain lisukkeella juhlistautua ja hypätä "lavalle")

Niihin aikoihin terästysvärit olivat tumma lila ja sammaleenvihreä.

Muistan elävästi miten ajattelin aina katsoessani lapsuuden valokuvia että en IKINÄ pue päälleni mitään ruskeaa YÖK

Tällä hetkellä se on kaapissa kyllä pääväri, tosin harvoin kokko ruskeaa vaan muiden värien kanssa mutta silti.

Ihminen ja maku muuttuu ja elämäntilanteet.

Oma ongelmani on se että en elä muodin mukaan vaan oman mielialan ja siten välillä löytyy ihania lempivärisiä vaatteita ja välillä ei mistään tahdo löytää mitään mitä voisi kuvitella päälleen...onneksi kangaskaupasta saa mitä haluaa ja ompelukone surisee sitten :)

Vierailija
4/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinistä on farkuissa.

Vierailija
5/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääväri on yllätysyllätys musta :) t-paidoissa ja asusteissa ym. vaatteissa on sitten punaisen ja sinisen eri sävyjä sekä ruskeaa. farkkuja käytän myös mutta nekin ennemmin tummansävyisinä kuin vaaleana.

vihreää ja keltaista en osaa käyttää ollenkaan. beige käy alaosiin mutta ei yläosiin, tekee minut tosi kalpean näköiseksi.

Vierailija
6/17 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myös vähän punaisen ja sinisen eri sävyjä.

Vierailija
7/17 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murretut, tummemmat sävyt miellyttävät syksyllä ja näin keväisin heleämmät, vaaleammat sävyt.

Vierailija
8/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden aina rinta rottingilla kauppaan, että nyt mä ostan jonkun muun värisiä vaatteita. Ja ist mä luikin seinänvieruksia pitkin kotiin musta rätti kassissa. Mitenhän täsät pääsis eroon?

Musta vaan näyttää mun silmään hyvältä ja kaupoissa olevat muunväriset vaattet ovat aivan karsean värisiä.

Vierailija
9/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista tai violettia punaista pikkareissa, t-paidoissa saattaa esiintyä.

Yhdet siniset olohousut. :)

Vierailija
10/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaata, valkoista, violettia ja oranssia...

Vierailija
11/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosaa, pinkkiä, liilaa, sinisen eri sävyjä, valkoista ja mustaa.

Vierailija
12/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä keltaista, ruskeaa ja punaista. valkoista käyttäisin muuten mutta kun on 2 pientä lasta niin en saisi millään pysymään siistinä.

Vierailija
13/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen en todellakaan ymmärrä heitä.

Itse käytän eniten punaista, beigeä ja sinisen sävyjä. Toki mustaa on joukossa, mutta ei koskaan pelkästään, hyi sentään.

Vierailija
14/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tumman ruskeaa ja tummaa harmaata.

Vierailija
15/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen valkoinen (etupääsäs luonnonv.), punainen (kirkas+viini) ja tummansininen (lähinnä farkuissa). Nyt on alkanut kertyä tummanvioletteja vaatteita myös ja peräti kolme vaaleanpunaista juttua myös :)

Kaapissani ei ole mitään oranssia, pinkkiä, vaalean- ja kirkkaanvihreää, beessiä, turkoosia, keltaista tai harmaata.

Vierailija
16/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisiä farkkuja.

Vierailija
17/17 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisin sanoen en todellakaan ymmärrä heitä.

Itse käytän eniten punaista, beigeä ja sinisen sävyjä. Toki mustaa on joukossa, mutta ei koskaan pelkästään, hyi sentään.

on todella fiksu halveksunnan kohde. Mutta tiedätkö mitä; mustan pitäjät voivat ostaa jotain muuta väriä vaatekaappiinsa. Sinunkaltaisilla tyhmyyden poistaminen ei käykään yhtä helposti. Noh, kaipa sunkin pitää jollain yrittää päteä :D