Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö ketään jolle on tehty OYS:sissa sektio?

Vierailija
03.04.2009 |

Ensi viikolla olen menossa suunniteltuun sektioon ja olis kiva kuulla muiden kokemuksia. Esikoinen on syntynyt Oysissa, mutta siitä on jo useampi vuosi aikaa.

Saitteko paljon apua hoitajilta vauvan kanssa? Miten imetys lähti käyntiin, kannustettiinko siihen? Milloin nousit sängystä jne? Kertokaahan kaikenlaisia kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin sain apua vauvan kans. Lapsi synty n.klo 14 niin seuraavana aamuna vasta sain nousta. Varmaan josolis aamulla syntyny niin jo illalla olis päässy pystyyn. Suurin osa hoitajista kannusti imetykseen. Mutta imetys käynnisty kuitenkin kunnolla vasta kotona kun sai rauhassa opetella.. Nyt OYS:ssa on kuitenkin vissiin aika kiire kun sieltä kotiutetaan porukkaa tosi nopeesti.. Ite synnytin n. vuos sitten

Vierailija
2/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle leikkaus tehdään heti aamulla, jospa sitä pääsis jo illalla sängystä ylös. Jotenkin hirvittää, kun joutuu hoitajien armoille, eikä voi itse vauvaa hoitaa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saliin vasta klo 17

Vierailija
4/4 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvinnut apua vauvan kanssa, koska olimme perhehuoneessa ja mies hoiti vauvan ja auttoi minua. Olimme sairaalassa 5+ 1 pvää, siis tuo sisältää avautumisvaiheen ja sektion. Sektioon päädyttiin yllätysperätilan vuoksi.

Imetys lähti hyvin käyntiin. Maito tuli ylenmäärin. Olin pulassa, koska maitoa tuli ns. liikaa ja se vaikeutti imetystä, vaikka lapsen ote oli hyvä ja osasi heti alusta alkaen imeä hyvin. RInnat vaan oli ylitäynnä, mikä aiheutti tuskaisaa oloa. Imetysneuvontaa oli vaikea saada. Sain neuvoja puhelimen välityksellä ystävältäni ja lopulta myös hoitajilta. Nousin sängystä eka kerran muistaakseni seuraavan päivän aamuna. Leikkaus tehtiin aamulla kympin aikaan.

Kysy vaan jos tulee vielä jotain mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi