Kohteliaisuus vai häirintää? Kävelen pomon huoneeseen, ja hän syö kroppani katseellaan.
Sen jälkeen hän alkaa puhua asiallisesti työjutuista niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Miten te kokisitte?
Kommentit (26)
Jos sun pukeutuminen on asiallista, niin esimiehesi on vain tollo kaksilahkeinen. Itsekin olen pannut merkille että esimieheni hymyilee minulle moikatessaan vain niinä päivinä kun olen pukeutunut hameeseen enkä housupukuun. Lähinnä säälittää koko äijä.
Ja vaikka pomo oikeasti katsoisikin sua himokkaasti niin kyllähän hän voi niin tehdä, ei se ole mitään rangaistavaa/väärää toimintaa.
Luultavasti kuitenkin vaan itse ajattelet pomosi himoitsevan sua.
hän on ensin pitkään hiljaa ja vain katselee sinua päästä varpaisiin huuliaan nuoleskellen ja sanoo sitten, että viitsitkö kirjoittaa nämä puhtaaksi? Sinuna valittaisin asiasta. Tuo on seks. häirintää.
mutta ei seksuaalista häirintää! Sitä olisi kaksimieliset jutut ja lähentely, ei mikään muu. Kyllä ihmiset saavat katsella toisiaan, katselethan säkin varmasti hyvännäköisiä miehiä, töissä ja muuten!?
Mieheni palaveerasi esimiehensä kanssa tämän huoneessa. Mieheni kynä hajosi osiksi ja palat lensivät pitkin huoneen lattiaa. Hän poimi osat tuolinsa vierestä. Kun palaveri oli lopussa esimies katsahti kysyvästi miestäni ja nyökkäsi että hänen pöytänsä alla on vielä yksi osa kynästä. Mieheni joutui konttaamaan takapuoli pystyssä pöydän alle hakemaan tuon tippuneen osan.
jokainen katsoa miten tykkää ketä tykkää. en välitä tuollaisesta.