Oliko Sillä siisti- ohjelman perhe uskovaisia kun lapsimäärä noinkin suuri.
Kommentit (36)
että pyykkihuolto oli taas levähtämässä käsiin, kun siivouspartio kävi tarkistuskäynnillä.
Pahempiakin lääviä olen kotisairaanhoidossa työskennelläsäni nähnyt, mutta pääsääntöisesti niissä on asunut miehiä tai psyykkisesti vakavasti sairaita.
Luulen että on muuten vaan masua. Se vauveli on nyt n. 4kk.
ja valitettavasti äiti ei ole ehkä kaikista älykkäin ihminen jonka olen tavannut. Yksinkertainen, kouluttamaton nainen jonka lapsilla vielä aikas kamalat nimet. Delfina, Sesmusjne
Nyt kyllä muuttui mielikuva vielä huonommaksi :(
Kuva, jossa kovasti näytti olevan Jeesus. Mukavantuntuinen perheenäiti, mukava jos on uskossaan onnellinen. Sotku oli kyllä tosi pahasti päässyt käsistä, eikö saa yhtään apua lasten kanssa, niin ehtisi siivoamaan? Missä oli isä?
saa katraansa pidettyä hengissä. Äiti ei ainakaan ole töissä. Just näin aamullakin lastensa kanssa kävelemässä kun vein omaani hoitoon.
paskan seassa asuivat, hyi olkoon! Kukaan terve ei pysty asumaan noin!
kotiaan pitää siistinä! Yäk mitä tyyppejä!!!
Teiltä pitäisi kieltää täällä olo! :/ Eiköhän totuus ole se, että perheessä kun perheessä voi hommat olla sekasin. Tuo koti nyt oli ehkä äärilaidasta, mutta en itse alkaisi kovin korkealta arvostelemaan. Omasta kokemuksestani voin kertoa, että eräässä elämänvaiheessa oli meidän perheessäkin tilanne riistäytynyt käsistä. Juuri kun lapset olivat pieniä. Nyt on kuitenkin siisti ja huoliteltu koti :)
Niin ja mulla on TV ja korvikset ja olen kristitty! :)
lapsia. Selvästikään kun eivät mahtuneet taloonsa. Tuleehan sitä sotkua, kun on liikaa väkeä liian pienessä asunnossa.
Varmasti hyvä äiti ja rohkea, kun lähti ohjelmaan mukaan.
Lapsia vaan on kertakaikkiaan liikaa, jos vielä yksin päävaastuussa niistä.
Mitenköhän monta vielä kerkeävätkään tehdä.
Kyllä noilla telkkari yleensä on.
tilanteessa jossa vanhemmat eivät pysty huolehtimaan perusjutuista, esim siivouksesta? Siis ihan lasten etua ajatellen.
heti parissa viikossa oli kerääntynyt tasoille taas tavaraa... Ei tainnut kauaa siistinä pysyä..
Samaa mieltä kanssasi. Eläinsuojelukin on paremmin hoidettu!
mutta kuset lattialla ja muu ihan LIKA on kyllä laiskuutta. Toki lapsia oli paljon,mutta itseppä ovat tuon päätöksen tehneet. Luulen,että ei mene kuukautta pidempään kun on samannäköistä,se on selkärangassa tuo tavaroiden ylläpito