Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulos yksin pihalle leikkimään, milloin lapsi itse haluaa ja saako luvan?

Vierailija
03.04.2009 |

Missä iässä teidän av-mammojen lapset ovat itse alkaneet haluta yksin pihalle leikkimään? Ja ovatko päässeet? Meillä on nyt 5,5v, ja on halunnut ja pukenut oma-aloitteisesti joten on sitten päässyt eka kertaa tänä keväänä nimenomaan toisten lasten kanssa, omalla takapihalla on leikitty aiemminkin yksin jo vuoden verran. Ympäristö vaikuttaa myös,eli täällä on aika turvallista laskea. Näyttävät leikkivän keinumista, kura-lapioleikkejä, ja kuurupiiloa ja ruutuhyppelyä jne. Eli ei mitään kummallista. :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tulisi kyllä mieleenkään päästää vielä, ainakaan täällä kaupunkialueella. Mummolassa on päässyt omakotitalon takapihalle leikkimään, mummola on maalla ja äiti on vahdannut ikkunasta kuitenkin kokoajan. ;)

Olen mielummin ylisuojeleva- ja hysteerikkoäiti, kun se, joka päätyy iltalehden kanteen. En muutenkaan ymmärrä tätä "kyllä minun lapseeni voi luottaa"- ja "ei minun lapseni koskaan"-logiikkaa, koska kuka tahansa tietää, että jos joku mies tulee houkuttelemaan autoonsa, minulla on karkkia/koiranpentuja tms. autossa, niin kyllä se koiranpentu vie voiton äidin luottamuksesta, vaikka olisi mikä ihmelapsi.

Niin, eli ei vielä ainakaan 5-vuotiaana, mutta ehkä sitten kouluikäisenä. Riippuu toki alueestakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan