Onko äiti-ihmisiä, jotka olis joskus ottaneet jotain huumeita?
Kommentit (33)
oo kaikki pilveä polttanu, joillaki on järki päässä.
itse olin nuorena ns kovis :D tuli paljo pahaa tehtyä, ryypättiin, tosi iso kaveri porukka, kaikki mitä asian kuuluu. ikinä en huumeita kokeillu jossain menee mullakin raja. ystävyyssuhteet katkes, kun kaikki muut alkoi käyttmännä enemmän tai vähemmän.
nyt minä olen onnellinen kotiäiti 25v.
iso osa entisistä ystävistä rappiolla, katkolla tai haudassa :(
Ei siihen tarvita kun kerta ja oikea seura. Ei se tee kaikista piikki taipeessa olevia nistejä :/ ...
Sen tietää vain toinen, joka on itse harrastanut samaa. Ihan tavallisia ihmisiä, joista ei koskaan uskoisi!
Pilveä olen polttanut yhteensä joku kolmisenkymmentä kertaa.
Kerran kokeilin ekstaasia. Oli muuten kaamea kokemus! Pumppu hakkasi niin, että pelotti sairaan paljon.
Näistä kaikista on aikaa jo ihan hitosti. Pilveä poltin ekan kerran 14-vuotiaana ja viimeinen kerta taisi olla 21-vuotiaana.
Äidiksi tulin 23-vuotiaana.
Enää en ole koskenut kuin alkoholiin tosi harvoin, ehkä 2 kertaa vuodessa. Tulin äidiksi 19-vuotiaana, sitä ennen olin koulukodissa ja pyörin huumeporukoissa.
En koskaan ole kokeillut kovia huumeita, mutta olin silti päihdehakuinen ihan tuonne 26-vuotiaaksi asti. Silloin tällöin tuli vedettyä unilääkkeitä kourakaupalla niin, että menetin muistini ja tein kaikkea typerää. Kauhistuttaa nyt mitä olisi voinut käydä. Olin niin vastuuton, enkä ajatellut ollenkaan lastani. Halusin vain pään sekaisin. Jonkin verran myös pyörin hippiporukoissa ja polttelin pilveä runsaastikin eri kämpissä. Lapsi oli tällöin mummolassa.
Nyt 29-vuotiaana on karmeaa ajatella millainen olin vielä jokunen vuosi sitten. Minusta ei ikinä olisi uskonut päällepäin. Olen akateemisesti koulutettu ja hyvin toimeentuleva yh-äiti.
Rauhoittavia syön joskus kaksinkertaisen annoksen ja otan alkoholia niiden kanssa. En juuri muuta. Kolmatta kun odotin ( silloin en vielä tiennyt olevani raskaana) otin jotain pillereitä sekaisin aika montakin. Ainakin diapamia oli joukossa. Ihan vain aikaa tappaakseni porukoiden kanssa, että saatiin atk tunti kulumaan.
Olen tehnyt masentuneena ja lähes psykoosissa töitä, jonka vuoksi musta liikkuu huhu, että olisin käyttänyt jotain aineita, joista olisin mennyt sekaisin.
Minä! Käyttäjä! Uskovaisen kodin kiltti tyttö, joka en kestänyt todellisuuden kovuutta. Nyt kannan pienten lasten äitinä mainetta, että olisin ex nisti!
Sekä ennen lapsia että lapsien saannin jälkeen. Ei ole kyllä missään vaiheessa käynyt tavaksi.
hasista ja pilveä tullut polteltua... ja jokusen sienenkin napsin reppumatkoillani :D Pakko kai se oli kokeilla, vaikka ilmankin olisi pärjännyt.
alkoholissa ja pilvessä.
Molempia olen käyttänyt ja voin käyttää (_satunnaisesti!_) edelleen. Periaate on se, että mitä voi kotona ilman kemistin koulutusta valmistaa, on ok. Viiniä voi tehdä itse, pilveä voi kasvattaa, mutta nappien tai muiden valmistukseen ei tavallisen ihmisen järki/koulutus riitä =niihin en ole koskenut, en koske, enkä koskaan tule koskemaan.
Ylipäätään jo ihan tavalllista Buranaa otan äärimmäisen harvoin, muutaman kerran vuodessa jos korkea kuume/pää todella kipeä ja ei voi vain levätä vaan on "pakko" tehdä jotain.
eka tällä palstalla, asiasta kirjoittanut ehkä kymmenen kertaa milloin missäkin yhteydessä.