Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ainahan sitä kinutaan palkankorotuksia, mutta oletteko ennen kuulleet tällaisesta:
02.04.2009 |
Henkilö istuu pomonsa kanssa kahvilla, ja ehdottaa ihan tosissaan itselleen palkanalennusta. Kuulemma vähempikin riittää näin lama-aikana.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa