Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullut päivät on ihan kusetusta

Vierailija
02.04.2009 |

mitä muka "hullun halpaa" siellä tänä vuonnakaan on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HP on sellainen ilmiö, etten vieläkään ole sitä tajunnut. Matkan olen kerran käynyt ostamassa ja monta vuotta kävin siellä pyörimässä, kun muutkin meni. No, sitten tajusin, että olen alusta asti ollut oikeassa, kun en oikein ymmärtänyt sitä "edullisuutta"...

Vierailija
2/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullut päivät on ihan kusetusta mitä muka "hullun halpaa" siellä tänä vuonnakaan on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppa tuo stockmannin homma ja ne hullu päivät kanssa.

Näkeehän sen jo vaatetuksesta, kun sinne menee. Ei itse kehtaa näin tavallisissa vaatteissa mennä sinne. Pitäis pyhävaatteissa mennä ettei erotu massasta.

Lähikaupassakin on halvempaa ruokaa mitä stockan ruokakaupassa.

Mutta on siellä jotain sen verran hyvää, että ruokakaupan puolella on hyvä juustotiski - mikäli tykkää homejuustoista tms.

Vierailija
4/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

stokkalla on muuten tosi kallista ja sit pari kertaa vuodessa hinnat laskee muiden kauppojen tasolle, ja sit on kaikki juoksemassa sinne ku on ah niin halpaa ;) Nimi tulee siitä kun ihmiset menee siellä ihan hulluiks.

Vierailija
5/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joululahjaksi Pentikin Vanilija-sarjaa, on aika paljonkin halvempaa kuin niissä - 20 % alessa.

Lisäksi ostin vuohenjuustoa, vajaa 1/2 kg n 5 euroa = halpaa ja jotain muutakin ruokapuolelta lähti mukaan.

Ja on ne lennot edullisia.

Jokaiselle tarpeen mukaan, kyllä mulla yli 100 euroa meni ja vieläkin ajattelen että tein hyvät kaupat.

Lisäksi ainakin keskustan Stockalta sai niin hyvää palvelua !!! Ihmisiä jonossa ja myyjät ottaa jokaisen huomioon, viitsii pakata lautaset loistavasti ja toivottaa hyvää päivänjatkoa.

Myrtsinä oli ainoastaan äidit vaunujen kanssa ja ne jotka niitten kanssa törmäili, oli syy kummassa tahansa.

Vierailija
6/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitäisi olla, se nyt vaan on hullut päivät, se on käsite. Kyllä mulla on mennyt sinne n. 400e ihan lasten vaatteisiin ja kenkiin.

Vierailija
7/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis Stockmannin tapa tuoda uusia tuotteita esille. Tämän vastauksen olen siis saanut suoraan Stockmannilta ja kyllä se hyvin pitää paikkaansakin.

Kyseessä ei siis ole varsinainen ale vaikka useita tuotteita siellä onkin "alennettuna".

Vierailija
8/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on 'käsite"-tyyppejä, joita markkinointipoppoo sahaa kybällä linssiin. Kaikkihan on käsitettä nykyään ja siihen liittyy tietysti kuluttaminen. (Äitienpäivä, Vappu, Pääsiäinen, Joulu, Juhannus, mökkikausi, kesälomat, talvilomat, joulunjälkeen-laihdutus, syksyn uudet harrastukset, vuodenaikasesongit - syystunnelmaa, talven valkoista, kevään valoa, kesän ilot.... ja kaikkeen liittyy ostaminen.)

Hyvä vaan, et jotkut kuluttaa, ei ihan lama pukkaa päälle.

Vierailija
9/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteet ovat ihan oikeasti edullisempia, mutta ne ovat harvassa. Suurin osa on saman hintaisia, kuin muissa kaupoissa normaalisti.

Vierailija
10/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaan hintaan kuin keskihintaiset normaalisti. En kuvittelekaan että se olisi absoluuttisesti halpaa, mutta samalla rahalla millä normaalisti saa emmantalia saa nyt vuohenjuustoa, jne.

Vierailija
11/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hullut päivät - kerrankin normaalihintaisia tuotteita"

Vierailija
12/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varmaan halpalentoyhtiöiltä olisi saanut vieläkin halvemmalla. Mutta pienten lasten kanssa halusimme suorat lennot, ja finnairilla kuuluu myös ruoka hintaan.

Vierailija
13/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten sanottu, Stockmann on "rikkaiden" tavaratalo. Niitä ei ole montaa Suomessa, joten aivan ymmärrettävää, ettei hinta voi olla sama, kuin Tarjoustalolla, Anttilalla tms, jotka myyvät paljon suurempia määriä, sillä liikkeitä on huisisti enemmän. Eli Stockmann ottaa voittonsa katteesta.

Mukavuuden haluisille loistava pulju, kaikki saman katon alla, palvelu pääosin loistavaa, tuotteilla palautus- ja vaihto-oikeus, valikoima paljon parempi kuin muualla, luksustuotteita, edullisempia jne.

Itse ostan Hulluilta päiviltä shampoota, hoitoainetta, sukkia, merkkipaitapuseroita ja muuta, jotka OIKEASTI saan sieltä halvemmalla kuin muualta. Mutten haksahda ostamaan akryylineuleita ja muuta "roskaa", jotka ovat muka halpoja.

Esimerkkinä Lokki valaisin, Hullareilla maksoi 265e (muistaakseni), normaalihinta yli 400e. Että kyllä siinä ihan hyvä säätö oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme