Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpelan asunto Etuovessa

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on toteutettu jo ennen Karpelaakin...

Meillä on ihan vastaava näköala ja voin sanoa että sitä merta ei jaksa tuijotella. Kun ihmiset ihastelee sitä meille, sanotaan vaan että onhan se ihan kiva... Itse ottaisin mieluummin kantakaupungista kivan sisäpihanäkymän.

Vierailija
42/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tuoleistakin :)

t. ihan tavallinen työläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin oikein kuvitella, kuinka mukavasti koko perhe istuu viikonloppuisin aamiaisella noilla valkoisilla baarijakkaroilla, tuoreet kahvipullat tuoksuu, koira kellii tyytyväisenä sohvalla pitkän lenkin jälkeen ja lapset ovat rakentaneet peitoista ja täkeistä suuren majan tuon lasisen sohvapöydän viereen...

Vierailija
44/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon pohjasta en pidä. Haluan että koti on yhdessä tasossa, joten jo sen takia en tykkää. Sisustuksen taas jokainen tekee mieleisekseen, joten en ymmärrä sisustuksen hakkumista??

Eiköhän tuollakin ole ihan eri näköistä kun elävät normaalia arkea, kuka nyt asunnon myynti kuviin jättäisi sotkua?? Asunto järjestellään siihen malliin, että ostaja näkee olennaisen.

Vierailija
45/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ruokapöytä on vieressä?

Eikä 11- ja 14-vuotiaat lapset enää mitään majoja rakentele.

Ja arktiset koirat ei juuri sohvilla loju. Ne on sellaisille liian lämpimiä paikkoja. Mutten ymmärrä miksei voisi lojuakin. On meilläkin valkoiset sohvat ja koiria.

Vierailija
46/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olenkin tämmönen tavallinen Mäntti Meikäläinen. Se että ei vessaa keittiö/olohuone kerroksessa voi olla ihan viksuakin. On meinaan kiusallista jos vessa on ihan olohuoneen vieressä. Ei kehtaa pierasta kun kuuluu kaikille.

Varmasti ovat myös siivonneet ja raivanneet tavaraa pois kuvista, sillä tietävät varmasti itsekin sen mikä arvostelu kuvista tulee.

Vierailija
47/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on toteutettu jo ennen Karpelaakin...

Meillä on ihan vastaava näköala ja voin sanoa että sitä merta ei jaksa tuijotella. Kun ihmiset ihastelee sitä meille, sanotaan vaan että onhan se ihan kiva... Itse ottaisin mieluummin kantakaupungista kivan sisäpihanäkymän.

Mä hommasin meidän terassille lämmittimen että saan nauttia pitkälle syksyyn merestä. Kesäisin vietän suurimman ajan kotona ollessani terassilla, syödäänkin siellä usein. Nyt odotan että jäät sulaa ja kesä tulee. Myös raivoavat syysmyrskyt on kaunista katseltavaa.

Vierailija
48/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli perkuleen kylmä asua.

Vierailija
49/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli perkuleen kylmä asua.

Vierailija
50/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun meillä oli sellaiset lattiasta kattoon ulottuvat maisemaikkunat.

Ja lasten kanssa kun olisi myös pihalla...

Ootko maalta muuttanut?

Vierailija
51/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun meillä oli sellaiset lattiasta kattoon ulottuvat maisemaikkunat.

Ja lasten kanssa kun olisi myös pihalla...

Vierailija
52/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen maalta muuttanut.

Ei se yllätys ollut, mutta ei se sitä kylmyyttä yhtään vähentänyt se ennakkotieto.

Vierailija
53/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täydellinen vastakohta Karpelan edelliselle asunnolle! Sehän oli täynnä rimpsua, römpsyä, yms. romanttista..

Vierailija
54/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä edellinen oli se Saarelan kanssa ostettu talo, jossa oli isot tummat huonekalut!

Vierailija
55/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ahtaan oloinen asunto, tyypillinen rivarisiivu.

Vierailija
56/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainpa hyvät naurut ku luin ketjua, katkerat av mammat kilvan haukkuu kalliilla ja HYVÄLLÄ maulla sisustettua asuntoa. Jos tää olis jonku matti meikäläisen asunto niin kaikki olis et vau, ihana!

Rakennamme juuri kivitaloa ja ei meillä ihan tuota rahamäärää mene,neliöitä reilu 200. Ja pintamateriaalit on valittu huolella eli laadukkaita eli suurin osa myös kalliita! Tuo sisustushan on jokaisen henkilökohtainen asia, joten noita kuvia katsellessa voin omasta puolestani sanoa, että meille tulee hienompi ja käytännöllisempi talo :D

En todellakaan ole katkera koska olen saanut suunnitella meidän perheelle juuri sellaisen talon kuin olen halunnut ja olen saanut valita kaikki materiaalit itse mieheni kanssa. Lapsilta olemme myös kysyneet mielipiteitä heidän huoneistaan.

Joten miksi olisin heille katlera?

Ja muuten, portaat ovat laittomat.

Juuri tilasimme portaat ja otimme selvää mitkä kriteerit täytyy täyttyä, että kaiteet ovat lailliset.

Vierailija
57/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en ole kateellinenkaan.

Vierailija
58/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso taulu-TV huoneessa, jossa tummia kalusteita!

Mutta ei vaikuta koiraperheen kodilta ollenkaan; onko Tanja luopunut koirista?

Vierailija
59/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun makuuhuoneita on 3, eikä tuo 1h sängyllä varustettu huone vaikuta alle 15-vuotiaan huoneelta ( eikös Tanjan lapset ole syntyneet -96 ja 98?) Hammasharjoja on 3; joten joko jompikumpi lapsista ei asu tuolla tai se kihlattu ei asu ko. asunnossa...

Vierailija
60/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva tyyli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi