Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bobon/Toffeen viime kesän täytekakkumekko

01.04.2009 |

Hei!

Bobon ystävämyynnissä on kuulemma ollut tänäänkin reilusti myynnissä Toffeen viime kesän juhlamekkoja eli valkoisia mekkoja, jossa oli koristeena täytekakun kuvia. Sain ihanalta ihmiseltä vinkin, joka kertoi, että mekkoja on ollut vielä tänäänkin myynnissä paljon ja hinta oli ollut vain noin 10 euroa. Olisiko kukaan hamstrannut mekkoja omaa tarvetta enempää? Olisin valmis toki maksamaan mekosta enemmänkin kuin tuon kympin. Koko saisi olla noin 116/122. Jos joltakin löytyy mekko uutena tai käytettynä, niin voisitteko ottaa yhteyttä. :-) sanasade@luukku.com

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mekkoa olisin meillekin niin kovasti halunnut molemmille tytöille, en ymmärrä miksi en jo viime kesänä ostanut.

Vierailija
2/6 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[http://www.aijaa.com/v.php?i=3932547.jpg]

Mä en muista oliko tää girandolan mekko. Jos tätä on ollut Bobon ystävämyynnissä mä revin pelihousuni!! Olen yrittänyt etsiä huuto.netistä tätä mekkoa tytöille isommassa koossa ja en ole löytänyt vielä yhtäkään.

Jos jollain olisi tätä koossa 74-86cm tai 128 (en muista kuinka isoja kokoja tästä oli) niin olen ENEMMÄN kuin valmis ostamaan sellaisen!! yhteyttä voi ottaa osoitteeseen: fam.sandstrom@kolumbus.fi

Tuo on niin syötävän suloinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että Bobo saattaa pitää vielä toisen myynnin, tavaraa oli niin paljon. Vai mitä muut käyneet ovat mieltä? Aiemmin on ollut vielä toiset tarjouspäivät, jos ei ole myynti käynyt. Riikka

Vierailija
4/6 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ei yhtään ainutta, ei edes väärässä koossa ;)

Jos Bobo pitää toisen ysmyn niin lähetään Emmi kimpassa mekot hakemaan (asun myös pääradan varrella, itseasiassa aikas lähellä teitä) ja ostetaan Papuliinille kans. Etkös asunut himpun kauempana, näin muistelen jo odotuspuolelta jossa aikanaan samaan aikaan pyöritty :) Kohta olis synttärien aika taas, en tajuu miten aika menee...

Toi mekko on ihana!

Vierailija
5/6 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvoin ja arvoin, että olisinko lähtenyt eilen käymään siellä. Kun ei ollut autoakaan eilen ja ajattelin jotenkin ettei siellä nyt mitään kuitenkaan ole mitä "tarvittaisiin". Niin mun tuuria, että näitä on sitten ollut siellä pilvin pimein...

Meillä oli tytöllä kastejuhlissa (kastemekon käytön jälkeen) viime kesänä mekko päällä ja muutamassa muussakin juhlassa. Oli niin suloinen! Jo silloin piti ostaa isosiskollekkin, mutta sitten se jäi ja nyt haluaisin myös pikkusiskolle kun tuo viime kesän mekko on jäänyt jo himpun verran pieneksi.

Mä lähden viivana ainakin mukaan jos uusi myynti tulee!

Vierailija
6/6 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin lauantai-aamuna ryysimässä siellä ja silloin mekkojakin oli tarjolla, mutta enimmäkseen olivat niitä puolihameita.

Eilen kun kävin illalle vielä sitten tsekkaamassa puolitetut hinnat, niin kyllähän sitä tavaraa oli erityisesti alle 68 koossa, mutta 74-92 tyttöjen puolella oli jo aikas tyhjä. Muutamat shortsit ja yhden minymon mekon nappasin mukaan. Oiskohan siinä ollut yksi 92 puolihame sitä kakkukuosia jäljellä. Sitä isompia en vilkaissut.