Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Perheenne lapsiluku

Vierailija
01.04.2009 |

ja miksi se on hyvä, vai onko? Toivotko, että se olisi jokin muu?

Meillä on neljä lasta ja viides jää haaveeksi; ihana olisi saada vielä yksi, mutta järki sanoo muuta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaanhan meillä onkin, toinen vain syntyi kuolleena... Meille ei tule enempää lapsia, koska yksikään raskaus elävän vauvan jälkeen ei ole mennyt rv 12+0 pitemmälle, vaikka sykkeet on nähty joka kerta. Ei pää kestä enää keskenmenoja.

Ainokaisemme on jo yli 10v.

Vierailija
22/40 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis ihan varma (tyyliikohtu poistettu) ettei lisää tule? Kurja jos lapsiluku jää ns. vajaaksi.

terv yksi yksilapsinen tästä ketjusta

1 elävä, 1 kuollut. Enempää ei tule. :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolme lasta, ja eiköhän tämä riitä, ettei tarvitse

autoa eikä asuntoa vaihtaa.

Vierailija
24/40 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaanhan meillä onkin, toinen vain syntyi kuolleena... Meille ei tule enempää lapsia, koska yksikään raskaus elävän vauvan jälkeen ei ole mennyt rv 12+0 pitemmälle, vaikka sykkeet on nähty joka kerta. Ei pää kestä enää keskenmenoja.

Ainokaisemme on jo yli 10v.

Vierailija
25/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samassa järjestyksessä :) Tämä tuntuu meistä/ minusta oikealta ja luontevalta määrältä. Miehellä ei ole sisaruksia, minulla kaksi. Ehkä juuri siksi 3 on minusta niin passeli. En ole kuopuksen syntymän jälkeen kärsinyt vauvakuumeesta.

Vierailija
26/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin tällä hetkellä tuntuu, että nämä riittävät! Esikoinen 11 v ja kuopus 1 v. Taloudellinen tilannekaan ei välttämättä mahdollista enempää, mies kyllä haluaisi :(

Vierailija
27/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on meille sopiva, poika-tyttö-poika. Talo on elämää täynnä ja touhua riittää. Vauvakuume loppui kolmannen synnyttyä.

Aiemmin haaveilin neljästä lapsesta, mutta realismi on voittanut, ei vaan jaksa.

Vierailija
28/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen kohta viis ja kuopus kolmekuukautta, meille passeli ikäero, onneksi sain nuorena esikoisen.

kolmesta haaveilemme mahtuu autoon (vitsillä kyllä lyöty et onkin tuplana) äidilläni on kaksoissisko.. mut saa nähdä jos kolmas on vain kolmas tuleeko joskus vielä iltatähti..

Vierailija
29/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle "riittäisi" tämä ainokainen, mies haluaisi toisen. Ollaan tehty kompromissi, että lapsi saa tulla, jos on tullakseen, mutta stressiä asiasta ei oteta. Mä en oikein haluais olla enää raskaana, synnytys ja vauva-aika oli aika karmeita. Lapset sinänsä on ihan kivoja:)

Katotaan miten tässä käy!

Vierailija
30/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina haaveillut suurperheestä, mutta kun mies ei halua, niin ei. Miksi aina ajatellaan, että puolisot ovat asiasta yksimielisiä, että lapsiluku on perheen oma valinta. Minulla ainakin on tosi haikea olo.

Vierailija
31/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[Meillän seitsemäni + yksi, joka kuoli kohtuun. Enemmänkin olisi mennyt, mutta tulee jo ikä vastaan.

]ja miksi se on hyvä, vai onko? Toivotko, että se olisi jokin muu?

Meillä on neljä lasta ja viides jää haaveeksi; ihana olisi saada vielä yksi, mutta järki sanoo muuta.

[/quote]

Vierailija
32/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä mietitään, josko olisi tilaa vielä yhdelle :)

Vierailija
33/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kait parantumaton tästä kuumeesta, mutta aika kultaa muistot. Onhan se jälkikäteen kiva muistella esim. raskautta ja synnytystä kun tietää että kaikki meni hyvin, mutta itse tilanteessa.......

Jos 4. tulisi vahingossa, saisi tulla, mutta yrittämällä ei enää. Näin on hyvä meille :)

Vierailija
34/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin neljä, mutta taitaa tulla ikä vastaan. Enkä tarkoita nyt menopaussia, vaan en vain halua olla enää nelikymppisenä pienen lapsen äiti. Mies tahtoo kolme, joten kolmeen taidamme jäädä.

Vierailija
35/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että vielä joskus syntyy kymmeneskin. Ihana perhe meillä!

Vierailija
36/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on, neljäs oli pitkään mielessä, mutta järki sanoi että tämä on nyt tässä. Voimat riittää juuri tähän :-)

Vierailija
37/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on 2 lasta mutta haluaisin 2 lisää.. mutta en ihan vielä.. me olemme mieheni kanssa vasta parikymppisiä ja toivon mukaan on vielä monta, monta vuotta aikaa niitä lapsia tehdä..

Vierailija
38/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta ollaan yritetty n. puolenvuoden ajan, ei oo tärpännyt. Tuleeko ikä jo vastaan? olen nyt 37-vuotta. Mihinkään hoitoihin en aio mennä, jos en tule raskaaksi enää, niin sitten en tule.

Vierailija
39/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 poikaa (edellisestä liitosta, "etälapsia")

ja 1tyttö (yhteinen)

Mies toivoo "omaa" poikaa ja minä taas toista tyttöä :)

Joten yks ainakin vielä haaveissa, saas nähdä kumpi tulee?!

Aikaa on kuumeilla kun olemme alle 30.nen!

Lapsena haaveilin 5-7lapsesta!

Aika näyttää..

Vierailija
40/40 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se neljäs jää haaveeksi, sillä todellisuus on näyttänyt näiden kolmen olevan hyvä. Lasten iät jo 9v, 7v ja 4v (jossei sitten vielä joskus kun nuorin menee kouluun).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä