Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos anoppi tulisi teille aamulla 7.30 ja

Vierailija
01.04.2009 |

.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on nimittäin kuollut niin monta vuotta siten, että jos se ilmestys meidän ovelle, ihan mihin kellon aikaan tahansa, niin kuollut kai olisin silloin minäkin!?:O

Vierailija
22/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisi, että nyt tulee hieno ilma, siivotaanpa ja laitetaan kaikki petivaatteetkin tuulettumaan. Mikä olisi reaktionne?

Sanotteko, että tervetuloa vaan siivoamaan ja kiitos avusta.

Vai sanotteko, että kyllä minä itse siivoan oman kotini, kiitos vaan tarjouksesta.

Ja ennen kaikkea, kuunteleeko anoppi jos haluatte itse hoitaa omat siivouksenne?

Mä olisin ikionnellinen eli sanoisin tuon tervetuloa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nyt kävisi niin hyvä säkä että noin tekisi niin antaisin siivousvälineet kouraan ja sanoisin tulevani hommiin mukaan kunhan saan aamurumban hoidettua.

Vierailija
24/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoisin ok, tiedät mistä siivouskaappi löytyy, mä tästä lähdenkin sit Hulluille Päiville tekemään ostoksia.

Vierailija
25/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toteaisin anopille, että mitä jos menisit kotiisi ja siivoaisit ensin sen läävän ja tulisit sitten tänne auttamaan, jos vielä kykenet. On nimittäin niin karmaisevassa kunnossa anoppila, että ällöttää joka kerta kun sinne on pakko mennä käymään. Ei ole mikään siivousintoilija ei.

Vierailija
26/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toeaisin, että niin on. Mistäs alotetaan.

Mä voin viedä petivaatteet. Menetkö sinä 3 alle 4v kanssa pihalle.

Olisin tykännyt kovasti.

ei anoppi tule enää. Multaa on päällä 2m=(

Vierailija
27/32 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on ollut kuolleena kohta kymmenen vuotta.

Vierailija
28/32 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan siihen aikaan (herätään ysin jälkeen vasta). Olisin ehkä hieman kiukkuinen ajankohdasta ja toivottaisin tervetulleeksi hieman myöhemmin. Kun saisin anopin pihalle, soittaisin varmaan miehelle ja kysyisin onko jotakin jännää tapahtunut... Jos haluan siivota rauhassa niin anoppi kyllä ilomielin ottaa lapsen hoitoon siksi aikaa. Onneksi appivanhemmat (eikä omanikaan) tule ikinä kutsumatta ilman oikeasti hyvää syytä.

Vierailija
29/32 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asialliset kahvitteluvälit, tapaamme parin kuukauden välein koko perheellä. Ei muuta.

Vierailija
30/32 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luultavasti kysyisin mistä moinen ja sanoisin että juodaan mielummin kahvit ja jos anoppi haluaa auttaa niin voi katsoa lasten perään ja minä siivoan..

Olisin kyllä todella ihmeissäni jos näin kävisi ja epäilisin ettei nyt oo kaikki hyvin....

Vierailija
31/32 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten viimesenä kun oon heränny...

Vierailija
32/32 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsisin apua ja potkua persuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan