Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia rukousvastauksia olet saanut?

Vierailija
31.03.2009 |

.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska JUMALAA EI OLE ja RUKOILU ON AJANHAASKAUSTA. joulupukkikin toteuttaa toiveet varmemmin..

Vierailija
2/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki ON:)

Vierailija
4/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu enää kirkkoon enkä rukoile.

Vierailija
5/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeellsen tarinan. Hän EI ole uskovainen, mutta oli erään kuuluisan oman alansa gurun vuoksi päätynyt kirkkoon rukoustilaisuuteen. Tämä guru oli siis uskossa ja tapahtuman vieralija.

Hän luuli, että lopussa kutsutaan ehtoolliselle ja vieressä istuva mummo halusi hänet sinne mukaan. Siellä hän seisoi keskellä sitä isoa lössiä ja tajusi, mihin oli joutunut. Paniikki kuulemma iski, koska hän olis halunnut pois, mutta ei voinut.

Kun rukoilija tuli hänen kohdalleen, tuttuni päätti kertoa pari vuotta kestäneistä vatsavaivoistaan. En muista mikä hänellä oli vikana, mutta oli tähystykset oli tehty ja hän oli pari vuotta valvonut unettomia öitä kipujen vuoksi. Tässä rukoustilanteessa hän sanoi rukoiljalle, että vatsassa on varmaan syöpä (ei ollut, mutta jotain vakavaa kuitenkin).

Tuon tilaisuuden jälkeen hänellä ei ole ollut yhtään mitään vatsassa. Se parin vuoden piina loppui istumalta. Hän vieläkin nauraa sitä ja sanoo, että tulee hänelle mitä tahansa kremppaa, niin hän ehdottomasti aikoo mennä samaan tilaisuuteen.

Vierailija
6/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se kätevää, että kaiken saisi, mitä pyytää. Mutta tiedätkö - katkeruus on kyllä kamalinta maailmassa...

joillekin vastaa, useimmille ei. Vai hi, OLISIKO KYSE SATTUMASTA!

Itse mielummin ajattelen ettei ole Jumalaa ollenkaan, kuin uskoisin, että Jumala on ailahtelevainen, puolueelline, epäreilu ja kostonhimoinen partaveikko, joka kuuntelee ihmistä, jos kuuntelee.

Vierailija
7/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se kätevää, että kaiken saisi, mitä pyytää. Mutta tiedätkö - katkeruus on kyllä kamalinta maailmassa...

Vierailija
8/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä katkera ole. Olipahan yksi esimerkki vain rukouksen mahtavasta voimasta. Siitä se tietenkin johtuu, etten ole oikeasti uskonut ikinä. Nyt olen rehellisesti oma itseni enkä mikään tapakristitty, koska äiti vaatii. Olo on hyvä ja vapaa.

Vierailija
9/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinun isäsi on ollut ailahtelevainen, puolueellinen, epäreilu ja kostonhimoinen. Ns. Jumalakuva on sama kuin oman isän kuva.

Itse mielummin ajattelen ettei ole Jumalaa ollenkaan, kuin uskoisin, että Jumala on ailahtelevainen, puolueelline, epäreilu ja kostonhimoinen partaveikko, joka kuuntelee ihmistä, jos kuuntelee.

Vierailija
10/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä katkera ole. Olipahan yksi esimerkki vain rukouksen mahtavasta voimasta. Siitä se tietenkin johtuu, etten ole oikeasti uskonut ikinä. Nyt olen rehellisesti oma itseni enkä mikään tapakristitty, koska äiti vaatii. Olo on hyvä ja vapaa.

Vierailija
11/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

universumin, koko maailmankaikkeuden = Jumalan kanssa ja tiesin heti parantuneeni. Minut todettiin seuraavalla viikolla terveeksi ja sain lopettaa läkitykseni.

Kerran olin menossa linja-autoon ja tajusin pysäkillä ettei kortissani ole latausta. Minulla oli todella tärkeä tapaaminen, josta en olisi voinut olla myöhässä. Huusin mielessäni Jumala auta! Linja-auto kaarsi paikalle ja päätin vain astua sisään ja ottaa vastaan sen mitä oli tullakseen (rahaa minulla ei ollut). Linja-auto kuski huikkasi hymyillen, että tulee halpa kyyti, kun kortinlukija meni rikki edellisellä pysäkillä.

Vierailija
12/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halleluja!

Vierailija
13/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sinun isäsi on ollut ailahtelevainen, puolueellinen, epäreilu ja kostonhimoinen. Ns. Jumalakuva on sama kuin oman isän kuva.

Mitä psykoanalyytikot sanoisivat esim. buddhalaisista? Että heidä isänsä ovat olleet tyyniä, mietiskelyyn taipuvaisia pulleita miehiä?

Vierailija
14/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eiväthän he ole buddhaa personalisoineet, vai ovatko? Eikö se ole pelkkä patsas?

Vierailija
15/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Mitä psykoanalyytikot sanoisivat esim. buddhalaisista? Että heidä isänsä ovat olleet tyyniä, mietiskelyyn taipuvaisia pulleita miehiä?

[/quote]

Tai Mariaan turvaavien katolisten isit on olleet hieman transsuja, sinisissä kaavuissa kulkevia surusilmäisiä neitsyitä?

Vierailija
16/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, mitä juuri SINÄ ajattelet, millainen Jumala on. Ei kaikki katoliset ajattele Jumalasta samalla tavalla. Enkä minä, sinä tai tuo kolmaskaan henkilö. Toiselle Jumala on kostonhimoinen, toiselle nallekarhun omainen, kolmannelle rakastava.

Ei ole olemassa mitään yleispätevää Jumalakuvaa.

[

Tai Mariaan turvaavien katolisten isit on olleet hieman transsuja, sinisissä kaavuissa kulkevia surusilmäisiä neitsyitä?

Vierailija
17/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samana iltana tapasin mieheni. Olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja lapsia on kaksi, onnellisia...

Tuota ennen en ollut kyseistä asiaa rukoillut, joten ei ollut sattumaa.

Samoin kerran rukoilin että eräs tekemäni vääryys tulisi ilmi, en jaksanut enää salata sitä. Samana päivänä se vielä tulikin ilmi, ilman että itse asiaan olisin vaikuttanut.

Nämä on ne mitkä eniten on painuneet mieleen. Myös joitain muita matkan varrelta.

Eihän Jumala järjestään jokaista toivomusta täytä, mutta auttaa kyllä jos oikeasti ja vilpittömästi toivoo jotain asiaa ja se on mahdollista toteuttaa (ts. ei ole ehdoton tarkoitus että käy toisin).

Vierailija
18/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin minäkin miehen kun olin niin mielessäni ajatellut. aivan täsmäälleen silloin kun hänet halusinkin tavata. yhdessä oltu kohta 15 vuotta. Jumalalla ei ole tämän asian kanssa minkäänmoista tekemistä, en ole edes kastettu, joten tuskin hän pakanan toiveita kuuntelee, kun ei uskovaisillekaan aika tunnu riittävän.

ja niin. Buddha on historiallinen henkilö siinä missä Jeesuskin.

Vierailija
19/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on Jumalan äiti, esirukoilija.

Vierailija
20/43 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä elätän lapseni ja itseni siinä sivussa kuukauden loppuun. Rukoilin Jumalalta apua asiaan.

Samana päivänä eräs leikkipuistotuttava kyseli olisiko lapseltani jäänyt pieneksi vaatteita, hän olisi halukas ostamaan. Osti sitten kaikki lapseni pieneksi jääneet vaatteet ja selvisimme siitä kuusta rahallisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän