Tykkäättekö Iittalan Taika-astioista?
http://www.iltalehti.fi/viihde/200903069196936_vi.shtml
Kate Winslet näköjään tykkää.
Kommentit (12)
Mikäs tuon mukin hinta olikaan? jotain 15 €?
paitsi siitä mustavalkoisesta versiosta.
noi värilliset kuvat tekee siitä vaan taianomaisemman ja fanstasia-tyylisemmän.
eli sopii kuin nenä päähän mulle.
hankalan muotoisia (syvissä lautasissa ei kunnon reunaa ja mä haluan sellaisen(!), matalat liian leveitä, kahvimuki ei jotenkin ihan sovi käteen jne.) ja lisäksi ne vaatii muuten todella valkoisen ja yksitoikkoisen kattauksen kun siinä astiassa on noon paljon tapahtumaa.
Mut esim sillain toimii hyvin, että aluslautanen on Taikaa ja ruokalautanen Teemaa tai Kokoa (joissa on syvissä lautasissa tuo sama ongelma) ja Arctikaa
Ja teemukit on ihan tosihyviä ja kauniita.
Ruoka ei näytä hyvältä jos lautanen on semmoinen söherö.
Mun mielestä ne on yhtä aikaa aivan ihania ja aivan kamalia.
kai ne perheen kanssa vielä siellä asusteleekin. briteissä mm on monessakin liikkeessä iittalaa, arabiaa ja marimekkoa mm myynissä.
mutta tuossa taisi olla nykissä, ja kyllä niitä suomalaisia design-tuotteita yhtälailla sieläkin myydään ;)
On vain kulhoja kahta kokoa.
Sitäpaitsi Kokon syvälautasessa, siinä valkoisessa ON reilun leveät reunat!
i]hankalan muotoisia (syvissä lautasissa ei kunnon reunaa ja mä haluan sellaisen(!), matalat liian leveitä, kahvimuki ei jotenkin ihan sovi käteen jne.) ja lisäksi ne vaatii muuten todella valkoisen ja yksitoikkoisen kattauksen kun siinä astiassa on noon paljon tapahtumaa.
Mut esim sillain toimii hyvin, että aluslautanen on Taikaa ja ruokalautanen Teemaa tai Kokoa (joissa on syvissä lautasissa tuo sama ongelma) ja Arctikaa
Ja teemukit on ihan tosihyviä ja kauniita.
[/quote]
on aina keittolautanen, on se sitten millä nimellä tahansa. Ja mä haluan siis että ne reunat taittuvat, ei vain ole leveät, kuten kokossa.
On vain kulhoja kahta kokoa.
Sitäpaitsi Kokon syvälautasessa, siinä valkoisessa ON reilun leveät reunat!
Eiks Taikaa oo vaan sininen,valkoinen ja punainen pohjilla...?
Itse tykkää mukeista mut kokonaiskattauksena ois aika hurjan näköinen :D
Mukeina mulla on valkoisena ja punaisena (se jouluväri),sinistä inhoan :( jotenkin synkkis-sininen.
Ruoka ei näytä hyvältä jos lautanen on semmoinen söherö.
Pidän Taika-sarjasta, mutta alkujaan mietin pitkään, uskallanko hankkia sitä (ja toivoa esim. häälahjaksi, kun jotkut sukulaiset ottivat yhteyttä ja kysyivät, mitä astiasarjaa keräämme). Ajattelin nimenomaan, että kattaus kaipaisi pelkistetympää linjaa ja että ruoka jäisi lautasen varjoon.
Nyt olen kuitenkin todella onnellinen siitä, että valitsimme sinisen Taika-astiaston. Meillä on sinistä Teemaa arkiastioina, joten jo muutama Taika-lautanen kattauksessa tekee paljon - kattausta voi siis vaihdella näinkin. Kulhoissa ja kupeissa on sitä paitsi valkoinen sisäpuoli, josta ruoka kyllä erottuu. Lautaset ovat ihania, ja niistä saa todella näyttävän, monikerroksisen kattauksen. Teemukit ovat ylellisen isoja, ja pienet espressokupit asetteineen lemppareitani. Tulee hyvä mieli, kun näen astiat kaapissa sen avatessani.
Meillä on siis käytössä koko arsenaali espressokupeista isoimpiin lautasiin. Emme tosin voi vielä isolle porukalle kattaa, sillä kaikkea on vain 2-5 kappaletta kutakin. Mutta onpahan, mitä kerätä. :)
on iittalan myymälä joten olisko joku sukulainen lähettänyt Katelle Taika sarjaa;)
Aikas hyvää mainosta iittalalle;) Ja tykkään minäkin Taikasta!