Mikä olisi hyvällä palkalla varustettu, mielenkiintoinen työ?
Kommentit (25)
Hammaslääkäri olisi voinut olla ihan kiva homma. Yksi äitituttu on hammaslääkäri. Helppo pitää lapset kotihoidossa, kun pääsee ihan kohtuullisille ansioille ihan sillä, että pitää yksityispraktiikkaa iltapäivisin ja illansuussa. Mies aikaisin töihin ja kolmelta kotiin, itse menee vaikka 15.30-19. Lapset näkee vielä ennen nukkumaanmenoa. Saa itse päättää työajat.
terveisin
hyväpalkkainen IT-pomo, mutta paskat duuniajat.
Varsinkin yksityisellä puolella. Yksityinen voi melkeinpä itse valita asiakkaansa. Yksi sessio maksaa 70-100 euroa. Työajat voi valita itse. Voi pitää vastaanottoa tai käydä itse asiakkaan luona. Saa leikkiä lasten kanssa. Voi erikoistua moneen eri häiriöryhmään.
terv. yksityinen pt
Siis oikeastiko puheterapeuttien työtilanne on noin hyvä? Pystyykö sitä vastavalmistuneenakin tekemään freenä ja vielä elämään sillä? Nyt alkoi kiinnostaa... Aikaisemmin olen ajatellut, että ainoa mahdollisuus on julkisella ja siellä pienellä palkalla vaikuttamatta työaikoihin.
Varsinkin yksityisellä puolella. Yksityinen voi melkeinpä itse valita asiakkaansa. Yksi sessio maksaa 70-100 euroa. Työajat voi valita itse. Voi pitää vastaanottoa tai käydä itse asiakkaan luona. Saa leikkiä lasten kanssa. Voi erikoistua moneen eri häiriöryhmään.
terv. yksityinen pt
"bussikuskin homma", helppoa kun mikä ja huima palkka lyhyellä koulutuksella sekä muut edut (auto, matkoja ym..)