Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvällä palkalla varustettu, mielenkiintoinen työ?

Vierailija
31.03.2009 |

Pohdiskelen opiskelupaikkaa..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"bussikuskin homma", helppoa kun mikä ja huima palkka lyhyellä koulutuksella sekä muut edut (auto, matkoja ym..)

Vierailija
22/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri olisi voinut olla ihan kiva homma. Yksi äitituttu on hammaslääkäri. Helppo pitää lapset kotihoidossa, kun pääsee ihan kohtuullisille ansioille ihan sillä, että pitää yksityispraktiikkaa iltapäivisin ja illansuussa. Mies aikaisin töihin ja kolmelta kotiin, itse menee vaikka 15.30-19. Lapset näkee vielä ennen nukkumaanmenoa. Saa itse päättää työajat.

terveisin

hyväpalkkainen IT-pomo, mutta paskat duuniajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yksityisellä puolella. Yksityinen voi melkeinpä itse valita asiakkaansa. Yksi sessio maksaa 70-100 euroa. Työajat voi valita itse. Voi pitää vastaanottoa tai käydä itse asiakkaan luona. Saa leikkiä lasten kanssa. Voi erikoistua moneen eri häiriöryhmään.

terv. yksityinen pt

Vierailija
24/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko puheterapeuttien työtilanne on noin hyvä? Pystyykö sitä vastavalmistuneenakin tekemään freenä ja vielä elämään sillä? Nyt alkoi kiinnostaa... Aikaisemmin olen ajatellut, että ainoa mahdollisuus on julkisella ja siellä pienellä palkalla vaikuttamatta työaikoihin.

Vierailija
25/25 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin yksityisellä puolella. Yksityinen voi melkeinpä itse valita asiakkaansa. Yksi sessio maksaa 70-100 euroa. Työajat voi valita itse. Voi pitää vastaanottoa tai käydä itse asiakkaan luona. Saa leikkiä lasten kanssa. Voi erikoistua moneen eri häiriöryhmään.

terv. yksityinen pt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi