Millaisia ovat venäläiset miehet?
Onko kellään? Mitä tapoja heillä? Kulttuurieroja?
Kommentit (15)
Mies on perheen pää ja vaimon pitää kunnioittaa miestään pitämällä huolta kodista ja ulkonäöstään.
voi saada itselleen oivan kumppanin. Huonoja puolia: persous alkoholille ja taipumus keskivartalolihomiseen. Sopii hyvin lapsipeheeseen kärsivällisyytensä takia. Tosin jos koulutus laiminlyöty, saattaa olla turhan riehakas.
kielitaidottomia, kouluttamattomia, epäsiistejä, huonohampaisia, karvaisia ja sovinisteja.
ja maailmaan ihanin mies! ja ei pidä paikkansa etteikö autaa kodin/lapsen hoidossa
naisten päivänä on kukat maljakkossa
hirveän fiksu ja huomaavainen, osaa käyttaytyä ja koskaan ei puhu rumia. Ollaan jo 7 v naimisissa =)
ulkonäkö ratkaisee?
mieheni on sitten täydellinen, koska hampaat ovat helminauhana suussa, akateeminen koulutus, komea ja rakastaa mua, eikä välitä että ulkonäköni on mitä on!
ulkonäkö ratkaisee?
mieheni on sitten täydellinen, koska hampaat ovat helminauhana suussa, akateeminen koulutus, komea ja rakastaa mua, eikä välitä että ulkonäköni on mitä on!
venäläismiehiä on noin 1 % koko väestöstä.
tutustuin hänee lomallani Venäjällä =) ja ottaisin myös suomalaisenkin jos vaa synkkäisi...mut tapasin jo hänet, niin eipä tartte miettiä mimmonen on suomalainen mies =)
esim. uskonto
mut lapsemme ovat evlutit, eikä häntä haittaa
ruoka on erilainen
paljon eroja...mut kyl me pärjätään
ihan hyviä sattuu löytymään, ja luultavasti tosiaan odottaa että huollat itsesi perheen perustamisen jälkeenkin keskivertosuomimammaa siistimpään kuntoon.
venäläinen nainen
Mies on venäläinen ja asuu venäjällä. Mutta eihän sitä tiedä jos hän muuttaisi suomeen... olen vasta tavannut hänet... eli ei olla enempää tutustuttu, mutta ulkonäon tiedän :). Halusin vähän tietää mihin varautua.
en ole ponnaripää
-ap
han hyviä sattuu löytymään, ja luultavasti tosiaan odottaa että huollat itsesi perheen perustamisen jälkeenkin keskivertosuomimammaa siistimpään kuntoon.
venäläinen nainen
ei kai huono asia sekään ?
Olen ollut pitkään vanäläisen kanssa naimisissa, ja yleistyksenä venäläisistä miehistä mainitsisin miehekkyyden!
ei mitään yhtenäisiä tapoja, sosiaalisempia kuin suomalaiset.