Olenko ainoa joka on ihan pihalla "karvamuodista"!!
Vaihdoin pari kk sitten työpaikkaa ja perjantaina oli eka yhteinen saunailta. Hämmästyin todella kun olin ainoa lähes luonnonvaraisen häpykarvoitukseni kanssa. Toki enimmät "irto"karvat on siistitty ja hieman karvoja lyhennetty mutta kun kaikilla muilla oli joko vain pieni tupsu, viiva tms.
Olen pitänyt itseäni kuitenkin ihan aikaa seuraavana, mm. pukeudun ihan kivasti ja pidän huolta ulkonäöstäni enkä kovin kouluttamatonkaan ole. Mutta mitä ihmettä, onko teilläkin siis kaikilla tapana pitää tuollaista karvoitusta ja olenko siis ihan pihalla tästä päivästä.
Piitsu-71
Kommentit (78)
sanoisin, että valtaosalla naisista on ihan karvat paikallaan. Siis varmaan useilla on siistittyä jne.
Myönnän, että olen ihan tarkkaillut asiaa, kun siitä täällä on niin paljon puhuttu. Siis siitä, että "kaikilla" olisi posliini tai pieni tupsu vain ja muu onkin yököttävää.
Olen joskus ajellut posliiniksi, mutta en tee sitä enää ikinä. Mulla on aika tummat karvat, jotka kasvavat nopeasti. Seuraavana päivänä alue tuntui jo piikikkäälle koskea ja näytti tosi karsealta. Näppyjäkin tuli. Alakerta näytti kieltämättä broilerilta, jonka viimeinen käyttöpäivä oli mennyt jo aikaa sitten.
Koomisin posliini on lihavilla, kun häpykumpu on kämmenen levyinen tai sitten joku kiitorata kun niiden karvojen on pitänyt levitä niin laajalla alueelle, että pimppa näyttää 70 v. mummon värkiltä.
jopa bikinirajojen höyläys täytyy ajoittaa uimahallireissuihin sopivasti. Muuten on näppyiset ja punaiset taipeet. Ja tummana ihmisenä sänki on ikävän näköinen.
Ja täytyy kyllä myöntää, ettei oikeassa elämässä ihmiset yöki uimahallissa jos näkevät naisen alapäässä karvoja:)
Tää on vain tätä av.n elämää kun tylsistyneillä kotiäideillä ei aika kulu vaavin kanssa ja täytyy jostain aina provoilla.
mutta oma valintani on etten ole lähtenyt mukaan tuohon kynimiseen. Alapään iho on ainakin minulla niin herkkä että ajelut sun muut hoidot ärsyttävät ihoa. En säännöllisesti aja edes kainaloitani, tää koko karvahysteria on jotenkin huvittavaa...
Et ole lähtenyt mukaan myöskään meikkaushysteriaan, tukanlaittohysteriaan etkä yleensäkään itsensä laittamishysteriaan? Ja nyt pidät hysteerisinä niitä, jotka eivät ole laiskoja kuten sinä, vaan jaksavat huolehtia itsestään?
Mikäs sinulle sai aikaan herneenpalkoilmiön nenässä?
Eiköhän tuo äskeinen kertonut ihan asiallisesti, että hänellä on herkkä iho ja ei voi ajella.
Se nyt ei estä varmaan huolehtimasta ulkonäöstään niin, ettei joka paikka ole punaisilla paukamilla. Miten saat hänestä laiskan?
Jäin vain ihmettelemään, miksi niin kiihdyit. Eikö kukaan ole arvostanut alapäätäsi tarpeeksi vai mikä tämän sai aikaiseksi?
mutta oma valintani on etten ole lähtenyt mukaan tuohon kynimiseen. Alapään iho on ainakin minulla niin herkkä että ajelut sun muut hoidot ärsyttävät ihoa. En säännöllisesti aja edes kainaloitani, tää koko karvahysteria on jotenkin huvittavaa...
Et ole lähtenyt mukaan myöskään meikkaushysteriaan, tukanlaittohysteriaan etkä yleensäkään itsensä laittamishysteriaan? Ja nyt pidät hysteerisinä niitä, jotka eivät ole laiskoja kuten sinä, vaan jaksavat huolehtia itsestään?
Siistin vain vähän reunoista, mutta muuten olen kyllä ihan luomu. En jaksaisi sitä jatkuvaa ajelemista ja sängen kanssa taistelua. Kainalot ja sääret ajan kyllä, se riittäköön.
Tuo pelkkä reunoilta siistiminenkin saa minut välillä kutisemaan ja näppyjäkin tulee, vaikka rasvaan jälkeenpäin. En todella jaksaisi mitään kutisevaa kynittyä broileria alapäässäni. ; )
Omalla kohdallani on kyse mukavuudenhalusta eikä turhamaisuudesta ollenkaan :)
Minullekin sattui nuorena poikaystävä kohdalle, joka alkoi rutisemaan "sulla on karvoja, ajele posliiniksi, olisi paremman näköinen".
Vähän aikaa mietittyäni totesin, että ei ole minun tuleva mieheni. En todellakaan ala nyppiä alapäätä tái repimään vahalla tai kynsimään sänkeä kenenkään miehen miellyttämiseksi.
Aika moni näkyy siihen suostuvan siksi, että mies ei jätä, eikä jäisi yksin.
ajelematta mitään karvojaan muutaman viikon tai kuukauden. Yksi dokumentin naisista romahti täysin, itki pillitti surkeuttaan kun karvat kasvoivat. Tuli ero poikakaverista kun identiteetti jotenkin kärsi. Itse en tiennyt itkeäkö vai nauraa.
Eipä ole minun alapääni ainakaan näyttänyt ikinä broilerilta :DD Ihan posliinista en itselläni tykkää, yleensä on pieni kolmio tai viiva. Ja ei ole huono itsetunto eikä tosiaan ukko jätä jos karvat kasvaa... Ihan uskomattomia juttuja täällä.
Itsellä kysymys mukavuudesta. Ei ole kiva jos karvoja pullottaa alushousujen sivuista, jää kiinni reunakuminauhoihin, kuukautisten aikana sotkeentuu ties mihin ja saa olla jatkuvasti pesemässä... Ja iho tottuu useimmiten ajeluun, niin ettei niitä näppyjäkään sitten tule. Ja kun muistaapi rasvailla ihoa niinkuin muutenkin pitäisi niin hyvä on. Nuo näpythän on usein muuten sisäänpäin kääntyneitä karvoja, mitkä aika tehokkaasti pystyy pitämään poissa sillä ihon huollolla. Ja vielä kannattaa muistaa ettei sillä tylsimmällä höylällä lähde repimään...
Kukin silti tavallaan, mulle ainakin on ihan sama millaisia alapäitä muilla on :)
On kertonut, kuinka järkyttävä majava ex-vaimollaan oli. On monesti naurettu sitä kun on kertonut, kuinka karvat rehotti alushousujen yli ja tavara oli aivan kuin DDR.n kuulantyöntäjillä.
minäkin siistin vain bikinirajan irtokarvat ja lyhennän . Säärikarvoja en ajele juuri koskaan. Kainalokarvat saatan ajella. Minulla on vahvat juuret ihokarvoissa sekä aika karvainen iho. En ole lähtenyt tuohon karvojen repimiseen mukaan koska sitten ihoa kirvelee ja bikinaraja sekä sääret on punaisilla pilkuilla verta tiristen.
ajellun naisen ja yhden kerran tupsuksi ajellun. Joten ei kai se nyt niiiiiiin yleistä ainakaan omassa sukupolvessani ole...
En mäkään oo lähteny "mukaan" mihinkään, vaikka pidänkin alapään siistinä ja alelen sen päivittäin suihkussa, kuten kainalot ja sääret myös. Se on omaa mukavuudenhalua, eikä mitään muuta.
Ei mua haittaa, jos joku toinen ei ajele, mutta että olisin vähemmän järkevä kuin joku, joka haluaa rehottaa karvasena:DD
Onko muuten teidän miehenne lähteneet tähän parranajo-hysteriaan mukaan? Jos ovat, taitavat olla vähän vähemmän järkeviä.. ja tietysti ne miehet, jotka antavat karvojensa kasvaa ja rehottaa luomuna, ovat sitten järkeviä!
Tasapuolisuuden nimissä tämä asia koskemaan myös hiuksia! Ne mulla kyllä rehottaa aika pitkinä, joten siinä suhteessa varmaan olen järkevä...
ja kuinka lyhyiksi? Entäpä mitä tehdään pehkon yläreunalle?
Terveisin DDRn kuulantyöntäjä, jolla jostakin käsittämättömästä syystä on ihana sekselämä.
vaimoltaan posliinia.
Tai kuinka moni mies suostuisi vahaukseen kun odottaa, että vaimolla pitää olla tavara paljas.
Naiset alistuvat kaikkeen mahdolliseen saadakseen miehen pidettyä itsellään.
Itse pidän pientä kiitorataa mutta muut ikäiseni (noin 30 v) näyttävät olevan aika pitkälti luomuja tai vähän sivuilta siistittyjä.
herkkä iho, että en aja koskaan edes kainalokarvoja. Teininä ajelin ja minulla sitten olikin kainaloissa krooninen ihottuma. En tajunnut karvanpoistoa syylliseksi, kun olin jo alkanut leikata saksilla ja sekään ei auttanut. Totuus oli, että sänki raapi ja kun aloin olla kokonaan ajelematta, niin ihottuma parani.
Eipä ne karvat kovin mukavia suussa ole.
Mieluummin ilman...
Ennen pidin ihan posliinina, mutta on se kyllä vähän turhan rivo. Kyllä minun tutuillani on melkein kaikilla jotenkin siistitty, harvalla luonnontilassa.