Seksikumppaneiden määrä ja totuus???
Ennen miestäni tasan yksi ja sen olen myös kertonut.
Miehestä en puolestaan ole varma. Hän on sanonut 21 mutta luulenpa, että niitä on ollut enemmän...
Kommentit (36)
Kyllä mä ainakin passitan miehen testeihin ennen kuin lakataan uudessa suhteessa paneskelemaan ilman ilman kortsua. Ja käyn tietysti itsekin.
Kerroin: 8 kpl
Totuus: 8 kpl
Mieheni tästä vähän möksähti, koska itsellään oli ollut vain yksi seksikumppani (+ kaksi kumppania, joiden kanssa ei harrastanut yhdyntää mutta sormileikkejä ym.) ennen minua. Hän tulee muutenkin vähän konservatiivisemmasta maasta, joten joutui vähän aikaa sulattelemaan kumppanieni määrää, vaikkei se huomattavan iso olekaan. Nyttemmin on jo "hyväksynyt" asian ja osaa arvostaa aiemmin keräämääni kokemusta ja avaramielisyyttäni (edellinen seksikumppani arka ja rajoittautunut).
totuuden ja se on että mieheni oli minulle ensimmäinen seksikumppani. Ja ainoani eli syrjähyppyjä ei ole ollut. Yhdessä ollaan oltu 15 v.
Myös minä olin ensimmäinen miehelleni ja uskon että olen ainoa tähän mennessä. Meillä on hieno ja hyvä suhde .
tuntuu oudolta lukea näitä joitain tekstejä missä seksikumppaneita on ollut monta :-o Mietin että miten on voinut naida niin monen kanssa ???
totuuden ja se on että mieheni oli minulle ensimmäinen seksikumppani. Ja ainoani eli syrjähyppyjä ei ole ollut. Yhdessä ollaan oltu 15 v.
Myös minä olin ensimmäinen miehelleni ja uskon että olen ainoa tähän mennessä. Meillä on hieno ja hyvä suhde .tuntuu oudolta lukea näitä joitain tekstejä missä seksikumppaneita on ollut monta :-o Mietin että miten on voinut naida niin monen kanssa ???
Minä taas ihmettelen miten on voinut olla noin vähän kumppaneita ihmisillä??Onko täällä av:lla kaikki seinästä revittyjä vai mikä mättää??Juurihan oli tutkimus joissa suomalaiset naiset todettiin kevyt kenkäisiksi jakorasioiksi...että sellaista!
On niitä varmaan ollut jotain 50 enkä mitään siveää ole koskaan esittänyt. Mieheni kyllä tietää, että minulla on ollut villimpiäkin kausia jossain vaiheessa ja niin on ollut hänelläkin.
seinästä revityllä?
Kumpi on pahempi asia, se että on ollut vain 1 kumppani vai se että on kokemusta monista??
Itse pidän kumpaakin ihan tasavertaisena. Varmaan mullakin olisi ollut enemmän kumppaneita jos en olisi tavannut miestäni silloin neitsyenä ollessa. Satuttiin vaan kerralla löytämään toisemme.
tv. se 15v.yhdessä ollut.
Ja paljon niitä onkin, kyllä yli viidenkympin mennään.
ja tuo luku on myös se totuus. Mieheltä en ole hänen kumppaneidensa määrää tiedustellut enkä oikeiastaan tee sillä tiedolla yhtään mitään.
niin eihän se reikä käytössä kulu
Totuus on se, että asuessamme asumiserossa, minulla oli suhde. Mieheni oli ensimmäiseni ja asumiseron jälkeen kun palasimme yhteen mies edelleen luuli olevansa ainoa. En korjannut miehen luuloa.
Itselläni on ollut 9, mies tietää kaikista ja jopa tuntee näistä useimmat(!), yksi on hyvä ystävämme (kaikki olleet siis tietenkin ennen miestäni;-)).
Miehelläni oli ennen minua vain yksi, ja minäkin tunnen hänet, on perheineen nykyisin perhetuttujamme.
Itselläni menee sata rikki helposti. Ikää 40 vee. Kun hän kysyi sanoin, että älä kysy jos et halua vastausta. Se sitten siitä keskustelusta.
Seksi on kivaa!
sängyssä 9 miehen kanssa ja se on myös totuus.
Mieheni ei ole ennen minua seurustellut vakavasti ja sanoo olleensa 3 kanssa. Luultavasti tämä myös on totuus. (Miksi vähättelisi määrää, kun minullakin on ollut kolme kertaa enemmän seksikumppaneita)
Sitä tosin ei tiedä, että on olemassa nro 11.
Miehellä kuulemma ollut yksi kumppani ennen mua, en tiedä sitten onko tilanne muuttunut.. Tuskin, kun on niin kotihiiri että en kyllä keksi millon olis päässy mun selän takana vehtaan :)
olen kertonut että jokunen vaikka todellisuudessa yli 30...
ikää vasta 25 ja siitä 5v vakavaa seurustelua.
Mieheni olen antanut ymmärtää, että minulla on ollut muutama seksikumppani ennen häntä. Totuus on yli 20, itsekään en tiedä tarkkaa lukumäärää, kun joka kerta tulee eri luku kun yritän laskea. Kuka niitä kaikkia muistaa...