Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppaneiden määrä ja totuus???

Vierailija
12.12.2008 |

Ennen miestäni tasan yksi ja sen olen myös kertonut.

Miehestä en puolestaan ole varma. Hän on sanonut 21 mutta luulenpa, että niitä on ollut enemmän...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuutta en tiedä itsekään, paljon on naitu...

Vierailija
2/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut miehellesi kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?Mikä oli määrä miehellesi kerrottaessa ja mikä on TOTUUS??

Itsellä:miehelle sanoin että kahdeksan

Totuus:13kpl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin: 10

totuus: 4

Halusin "suututtaa" miestä. Eräs sellainen pitkä juttu, jota en jaksa alkaa ruotimaan, mutta kerroin miesmäärän yläkanttiin kun v*tutti..

Vierailija
4/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi että 7, ja uskon että puhui totta.

Vierailija
5/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole suoraan kysynyt......

Sillä taas kuulemma jotain 70-100............ Järkky!

Vierailija
6/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut, että 1, vaikka niitä on 2. Mutta silloin ihan oikeasti ajattelin, ettei tuota toista lasketa.

Vierailija
7/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä paljon impiumpilampisia!

Vierailija
8/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on yli 30.

Vierailija
9/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä oli 3 ennen miestäni. En itsekään halua muistaa/uskoa sitä yhtä kertaa!

Vierailija
10/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jumalauta miks kysyä ja miks vastata jos toinen kysyy???? ei ole semmosta vastausta, jonka toinen haluaa kuulla!! Eikä kukaan tee sillä tiedolla yhtään mitään, montako kumppania on ollu aiemmin!! aikasemmissa parisuhteissani on kysytty ja vastattu, puolin ja toisin, entisten seksikumppaneitten määriä, eikä se tieto helpota ketään!! alkaa vain vituttaa! mitä helvetin merkitystä sillä on, vaikka toinen oliski pannu puolta suomea???

nykyisen mieheni kanssa ollaan oltu 5v yhdessä, eikä olla KOSKAAN keskusteltu exien lukumääristä! eikä tulla keskustelemaan, koska loppupeleissä kumpikaan ei tee sillä tiedolla yhtään mitään! onnellisia ollaan näin. ja hyvä niin.

Vierailija
11/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin, kun oma mies oli ihan ensimmäinen. Onhan sillä alussa merkitystä onko toisella kokemusta seksistä jo paljonkin ennalta vai onko ihan ummikon kanssa tekemisissä. Ja muutenkin meillä on tapana olla rehellisiä ja avoimia asioista, joten en näe mitään syytä miksi mieskään olisi valehdellut eksiensä määrää kumpaankaan suuntaan.

Vierailija
12/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miehenkään vastaavaa lukua. Sillä ei ole meille

kummallekaan mitään merkitystä.

Vierailija
13/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynyt enkä ole kertonut, mutta taitaa olettaa että niitä on ollut hyvin vähän, vaikka oikeasti on ollut jotain viitisentoista

Vierailija
14/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minulle merkkaa aika paljon kuinka monta seksikumppani on ollut ennen minua, esim.jos reilusti yli 100 niin voisin alkaa miettimään onko hänellä addiktio asian suhteen joka taas voi vaikuttaa uskollisuuteen...niin ja jos muutenkin ollut tiuhaan vällyjen välissä ennen niin passittaisin testeihin ennen kuin avaisin puutarhani!

Vierailija
15/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin yhdeltä exältä oppinut, että pitää kantaa vastuu kysymisistään, ts. ei pidä kysyä, jollei kestä vastausta.

Olen sinkku nyt, mutta jos mulla olis mies ja miehellä olis ollut yli 15 naista (niinkuin mitä luultavimmin aikuisella miehellä on) niin toivoisin, ettei hän kertoisi mulle totuutta, vaan pyöristäisi (reilusti) alaspäin.

Mulla on ollut alle 10 miestä ja olen melkein 40v. Mielestäni aika vähän ikään nähden, mutta mulla ei olekaan ollut koskaan yhden yön juttuja.

Vierailija
16/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset olimme toisillemme. Sitä en tiedä, onko hän käynyt sitten vieraissa yhdessä ollessamme, enkä halua tietääkkään.

Vierailija
17/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan olis rehellinen, sillä pantu on ja paljon, varmaan 80-90, ellei satakin täyty. Villi nuoruus ja reissussa rähjääntyy, heh. Eikä vaan ole sukupuolitautidin tautia tullut, eikä muutenkaan mitään huonoja kokemuksia, jos nyt ei muutamaa umpikännipanoa lasketa. Miehellä ollut vähemmän, mahtaako 5 tulla täyteen...ehkä. Np, totuutta en kummiskaan kertoisi, ja en usko et haluais tietääkkään :)

Vierailija
18/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin 4

Totuus 8

Piti minua ihan tarpeeksi kevytkenkäisenä jo neljänki jälkeen :oI

Vierailija
19/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän tietää että niitä on enemmän kuin yksi, mutta tarkkaa lukua en ole kertonut. Ei niitä kyllä ole kuin 8 mutta silti, ei kuulu miehelleni.

Vierailija
20/36 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olisko mieskään kysynyt minun määrääni.

Minulla on ollut 5 miestä kaiken kaikkiaan. Näistä kolme pitkää seurustelua (kesto 4-5 vuotta). Kaksi on sitten ollut vähän lyhyempikestoista juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän