POSITIIVISUUDEN ketju meille vaaleissa pettyneille
Tämä ei ole mitään provoa, vaan aivan vilpitön yritys tsempata nyt itseä ja meitä kaikkia pettyneitä siihen että presidentiksi valittiin henkilö joka lähtökohtaisesti ei nappaa millään tavalla.
En halua siis kenenkään haukkumista tähän ketjuun, en myöskään mitään valheita tai liioittelua. Kaikkea sitä kuultiin kyllä tuossa vaalien aikaan tarpeeksi. En oikeastaan halua kuulla tässä ketjussa edes itkua siitä että Haavisto hävisi (vaikka itseänikin se surettaa aivan todella isosti ja saatoinpa hieman kyynelehtiäkin illalla).
Se mitä haluan on että kertokaa tähän kaikkea hyvää mitä siitä seuraa että Stubb valittiin? Kivoja juttuja, tärkeitä pointteja, positiivisia puolia asiasta ja henkilöstä? Haluaisin tietenkin kannustaa uutta presidenttiämme, joten yritän päästä sellaiseen fiilikseen että olisi kiva katsoa ylpeydellä esim. virkaanastujaisia 1.3. ja sitä rataa.
Eli sellainen positiivinen, rauhaa rakentava ja kaikkia yhdistävä ketju, pliis? :)
Kommentit (44)
Eikö nyt mitään positiivista löydy? :D
No itse olen iloinen siitä, että molemmat olivat erittäin asiallisia ja suhtautuivat toisiinsa hienosti voiton ja häviön hetkellä.
Ja kampanjoidessaan eivät haukkuneet toisiaan tai syyttelet muita.
Olen tästä iloinen Kokoomuksen puolesta toiveikkuus sivistyksen paluusta heräsi ja toivoin että siellä jokainen katsoisi peiliin. Valitettavasti kokoomuksessa on sellaisia ihmisiä, joiden käyttäytyminen on asiatonta ja epäsivistynyttä.
Lainaaminen ei näemmä taas onnistu, mutta joo, olen myöskin iloinen tuosta siististä kampanjasta. -ap
Stubbista irtoaa vielä monta viihdyttävää hetkeä. Imitaattorit/koomikot saavat varmasti hyvää materiaalia.
Aina maistuu mehukatti se on ihan katti mehukatti
Valehteleminen ei ole positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Siis homoillaanko täälläkin taas?
En ole Sebastian Tynnkynen
En usko että tuo monen hässäjä jaksa vuottakaan.. Toivon että ei aiheuttaisi maallemme vahinkoa.. Monessa asiassa ihan pihalla.
En ole pettynyt. Meillä oli hyvät ehdokkaat. Ei valittamista. Asialliset vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Stubbista irtoaa vielä monta viihdyttävää hetkeä. Imitaattorit/koomikot saavat varmasti hyvää materiaalia.
Samaa ajattelin, että tulee kauhugallerian lisäksi pelle hermanni. 😄
Ainakin kansa herää, jos on pahempi katastrofi jollekin tämä.
Suomen kohtalo on jo sinetöity muutenkin, eikä paljoa ole enää tehtävissä. Pohjakosketuksen kautta uuteen nousuun aikanaan. Politiikka on teatteria ja äänestäminen olisi kielletty, jos sillä voisi oikeasti vaikuttaa.
Eli äänestelee mitä äänestelee, niin eipä tuolla ole väliä.
Oli mukava kuulla että Stubb aikoi kysyä presidenttinä neuvoja Haavistolta ja Haavisto lupasi antaa neuvoja.
Tuntuu, että monessa maassa heiluri heilahtaa oikealle, mutta luotan sen pitkässä juoksussa heilahtavan taas toiseen suuntaan, ehkä 12, ehkä 18 vuoden päästä. Vasta oli vihervasemmistolainen hallitus ja sitä ennen SDP:n pressat. Yritän nähdä isomman mittakaavan historian kulussa.
Eikö uudesta presidentistämme nyt tosiaan löydy persoonana mitään kehumisen aihetta? -ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö uudesta presidentistämme nyt tosiaan löydy persoonana mitään kehumisen aihetta? -ap
Hyvä, että saatiin liberaaliutta ja ulkopolitiikan kokemusta. Riittääkö?
Parasta on se, ettei ruma ja tyhmä persusaastaääliö huo ripuk keloinen hälläväliä aho ollu edes vaarassa päästä pressaksi. Sitä jätkä korpee häviö kaikista raskaimmin. Haavistoa arvostetaan ja saattaapi olla näkyviä tehtäviä tulossa. Huorpukkeloinen istukoon naama punaisena lehterillä kaikkien vihaamaan. kukaan ei kysy vaativiin tehtäviin kun kukaan ei arvosta, kaikki halveksii.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on se, ettei ruma ja tyhmä persusaastaääliö huo ripuk keloinen hälläväliä aho ollu edes vaarassa päästä pressaksi. Sitä jätkä korpee häviö kaikista raskaimmin. Haavistoa arvostetaan ja saattaapi olla näkyviä tehtäviä tulossa. Huorpukkeloinen istukoon naama punaisena lehterillä kaikkien vihaamaan. kukaan ei kysy vaativiin tehtäviin kun kukaan ei arvosta, kaikki halveksii.
Juu, tällä mennään seuraavat kuusi vuotta vähintään.
No itse olen iloinen siitä, että molemmat olivat erittäin asiallisia ja suhtautuivat toisiinsa hienosti voiton ja häviön hetkellä.
Ja kampanjoidessaan eivät haukkuneet toisiaan tai syyttelet muita.
Olen tästä iloinen Kokoomuksen puolesta toiveikkuus sivistyksen paluusta heräsi ja toivoin että siellä jokainen katsoisi peiliin. Valitettavasti kokoomuksessa on sellaisia ihmisiä, joiden käyttäytyminen on asiatonta ja epäsivistynyttä.