Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ABBA

Vierailija
20.04.2015 |

Keskustelua kaikkea yhtyeeseen liittyen.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän kuulostaisi jos Frida laulaisi Agnethan kappaleita ja toisinpäin? :D

Vierailija
2/121 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rock Me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä ihanaa musaa. Saa mut hyvälle tuulelle

Vierailija
4/121 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista, näinki suositun bändin kohal?

Vierailija
5/121 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen abbafani ollut aina ja tulen olemaan. Menee aikoja ettten kuuntele heitä, mutta sitten on aina kuitenkin palattava aikaan jolloin olin itsekkin nuori ja kappaleiden tuomiin muistoihin. Beatles on toinen joita on pakko kuunnella aika ajoin. Mulla onkin ollut soittoäänenä puhelimessa yesterday jo yli 10 vuotta enkä osaa sitä muuttaa, tai siis halua. Abba museossa olis kiva käydä, jospa ens kesänä menisi....

Vierailija
6/121 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:50"]

Super Trouper ärsyttävä biisi

[/quote]  Joo näin on. Tuntuu että siinä on väen väkisin yritetty saada aikaiseksi hitti mutta aineksia ei ole. Ne verses on ihan OK  mutta se kertosäe on kuin joku kamala lastenlaulu.

Vierailija
7/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin ihan puhkikulunut, niin silti paras biisi on Winner takes it all. Harmittaa, kun sitä kuulee niin paljon kaikkialla, että siihen on tottunut, mutta kyllä se silti aina kolahtaa.

Alkuajan biisit on sellaisia hyvänmielen biisejä usein vauhikkaita mutta ei sillä tavalla kolahda. Yksi liian vähän arvostettu on Name of the game. Aiemmin pidin niistä ei niin tunnetuista biiseistä (the way old friends do, When all is said and done, Head over heels) mutta nyt olen taas palannut hitteihin ja esim. Take a chance on me, Does your mother know ja Lay all your love on me uppoavat ihan hyvin.

Vierailija
8/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey, Honey kiva biisi

Vierailija
9/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:25"]

Vaikka onkin ihan puhkikulunut, niin silti paras biisi on Winner takes it all. Harmittaa, kun sitä kuulee niin paljon kaikkialla, että siihen on tottunut, mutta kyllä se silti aina kolahtaa.

Alkuajan biisit on sellaisia hyvänmielen biisejä usein vauhikkaita mutta ei sillä tavalla kolahda. Yksi liian vähän arvostettu on Name of the game. Aiemmin pidin niistä ei niin tunnetuista biiseistä (the way old friends do, When all is said and done, Head over heels) mutta nyt olen taas palannut hitteihin ja esim. Take a chance on me, Does your mother know ja Lay all your love on me uppoavat ihan hyvin.

[/quote] The name of the game on yksi suosikkejani ja kyllä, se on erittäin pahasti aliarvostettu melkeinpä unohdettu kappale-  oli kuitenkin Englannin listaykkönen 1977 ja täysin ansaitusti. Tytöt laulavat tässä duettoa ja rakastan niitä Fridan osuuksia tässä. Tyylikäs aikuisten poplaulu.

Vierailija
10/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eagle <3 Fridan paras vetämä biisi

Vierailija
11/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABBA <3
Mamma Mia - elokuvan jälkeen myös tyttäreni ovat innostuneet tästä musiikista ja välillä veivataan ABBA - Singstaria yhdessä kilpaillen :)

Winner takes it all on minun lempilauluni. Liittyy vahvasti erääseen ihmiseen, jota ei enää ole ja saa aina tunteita pintaan.

Vierailija
12/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:31"]

Onhan se pärjännyt paljon paremmin maailmanlaajuisesti kuin joku tusinakiintotähdet.

[/quote]

No hieman paremmin joo, yksi eniten levyjä myyneistä bändeistä ikinä. 370 miljoonaa myytyä levyä, siinä on tavoitetta tusinakiintotähdille, kun Madonnakaan ei pääse samaan.

Vierailija
13/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:25"]Vaikka onkin ihan puhkikulunut, niin silti paras biisi on Winner takes it all. Harmittaa, kun sitä kuulee niin paljon kaikkialla, että siihen on tottunut, mutta kyllä se silti aina kolahtaa.

[/quote]
Tässä tuli biisejä, jotka on itselle kolahtaneet :) Lisäsin listaan vielä Summeri night cityn.

Vierailija
14/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gimme Gimme Gimme oli aikaansa edellä. Niin moderni biisi.

Vierailija
15/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä abba osaa!

Vierailija
16/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:23"]When i kissed the theatcher on mun lemppari.voi olla että nimi meni päi vittuja mutta tiedätte mitä tarkotan..
[/quote]
Tää kolahtaa kans mulla, ihan vatsasta kouraisee. Ei ollut levyn hittibiisi, tykkäsin vaan silloin nuorena ja eniten tulee tästä tuo aika esiin kaikkine sydänsuruineen. Ehkä koska on vähemmän soitettu. Sydänsurujen takana ei sentään ollut rakkaus opettajaan ;-)

Vierailija
17/121 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 01:05"]

Tropical Loveland, mahtava reggaebiitti! Frida niin kaunis ja... Ääni! <3

[/quote]  Luulin  että olen ainoa joka tykkää tästä !  Joku fani sanoi viisaasti " Agnethas voice is for the heart and Fridas for the mind "  Ja joku toinen " Agnetha has the pop -voice and Frida the classical / jazz voice "

Vierailija
18/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bang-A-Boomerang ihanan iloinen biisi! (:

Vierailija
19/121 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summernightcity on mahtava. Kappale ja rytmi joka kertoo kiimasta muttei sano sitä .

Vierailija
20/121 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:52"]Summernightcity on mahtava. Kappale ja rytmi joka kertoo kiimasta muttei sano sitä .
[/quote]?