Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Risiini öljyä yli lasketun ajan jälkeen

Vierailija
30.03.2009 |

tuli vaan mieleen kun 10 vuotta sitten oli la aika menny yli jo 10 pvä ja kätilöt sano äitipolilla et voit ottaa pienen annoksen risiiniöljyä, lähtee ummetus ja vauvakin saattaa syntyä ummetuksen jälkeen. olin tosi jumissa. kokeilin minimi annoksen ja vaavi syntyi vuorokauden päästä.

ei suurta tyhjentymistä vaan normisti meni.

nyt laskettu aika oli ja meni, voiko kokeilla?

kätilöt painostivat vaan sitä että vasta kun la on ohi menny suositellaan,

kuin tänä päivänä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se edes auttaa syöksysynnytystä

Vierailija
2/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei todellakaan suositella enää.

Aiheuttaa hallitsematonta supistelua ja muistan artikkelin jossa lääkäri oli hyvin vastaan sen käyttöä. Hänellä oli tietoa supistelun seurauksena revenneestä kohdusta tms.

Tämä siksi vähän nyt epämääräisesti pistetty kun en lue näitä juttuja sillä mielellä että osaisin sitten siteerata niitä sanasta sanaan vuosien päästä, mutta tuolloisesta kirjottelusta jäi vai mieleen että vaarallista touhua risiiniöljyn nappailu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan lukeneeni ettei sitä suositella... vauva voi myös ulostaa sen takia kohtuun paljon ja niellä sitä ulostetta..

jotain tällasta muistan lukeneeni muutama vuos sitte!

Vierailija
4/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ripulia ja supistuksia, mutta itse synnytystä ei välttämättä edes auta. Itse en ottaisi, koska hyvin toden näköisesti vain pahentaa kipuja+ aiheuttaa ripulin.

Vierailija
5/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se auta, itse kokeilin la:n jälkeen eikä aiheuttanut edes merkittviä supistuksia, maha kyllä meni sekaisin :)

Vierailija
6/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Kyllä se vauva kohta syntyy, jos laskettu aikakin mennyt.

Vierailija
7/7 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme lasta saanut, kaikilla laskettuna päivänä ottanu minimi annoksen risiinni öljyä ja seuraavana päivänä nyytti ollut kainaloosa. tiedä sitten onko sattumaa.

suolisto ei koskaan tyhjentynyt rajusti vaan pehmentyny niin et ummetus helpottaa. siitä seuraavana yönä supparit alkaneet,

eikä kivun lienityksenä ole ollut koskaan kuin ilokaasu, joten ei kipuja sen kovempia.

ihmettelen vaan jos pienen määrän ottaa, miksi ei saisi, koska eihän se tee kuin suoliston pehmennyksen.

tiedä sitten, jokainen tyylillään, näin mulle on kerrottu et kokeilla voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi