Lue keskustelun säännöt.
<3 <3 Kesäkeijujen vko 14 <3 <3
30.03.2009 |
Uusi viikko ja uudet kujeet!!:) Toivottavasti on yhtä aktiivista porukkaa kun viime viikolla:))
Kommentit (42)
sen verran kirjoitusvirheitä tuntuu edellisessä viestissä olleen! Jospa siitä kuitenkin kaikki selvää saa... :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Taas on tullut pitkä tauko kirjoittelussa, jotenkin aika menee niin vauhdilla ettei muka aika ole riittänyt kirjotteluun. Viestejä olen kyllä käynyt viikoittain lukemassa, mutta siihen se onkin jäänyt.
Meille kuuluu oikein hyvää, ensimmäinen neuvolalääkäri oli viimeviikolla ja alkuvikosta myös ihan perus neuvola pitkästä aikaa. Tuntuu, että kaikilla muilla on useammin neuvoloita ja lääkärikin olut jo muutamaan otteeseen. Olenkohan käynyt jotenkin vähemmän, vai tuntuuko vain siltä?! Painoa on tullut alkuraskaudesta n 6kg, mikä taitaa olla ihan keskivertolukemia, sf mitta oli 27 lääkärin mittaamana ja neuvolantädin mittaamana 4pv aiemmin 25..joten mittaajissa on kyllä eroja. Kumma että minulla ei ole puhuttu mitään, että sf-mitta olisi jotenkin pieni, niinkuin Wilmallakohan se oli?! Mulla viikkoja oli kuitenkin tuolla 25cm mitalla 28+2. Minulla ei myöskään kertaakaan ole neuvolassa/lääkärillä annettu vauvan kokoarviota, mitä täällä tuntuu lähes kaikki saaneen..outoa!
WilmaL- myös minulla jännitys päällä äitiyspakkauksen suhteen. Sain päätöksen, joka oli kirjattu 31.3 ja pakkaus pitäisi 2vkon kuluessa tulla postissa, joten joko saan viimeisiä 08 tai sitten ensimmäisiä 09 versioita. Tosin ei minulla ole kauheasti väliä kumman saan, mielestäni molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.
Anneh- onko sinulla jo ollut kättärin synnytysvalmennuksi/tiedätkö koska alkavat. Täällä jo moni tuntui valmennuksissa käyneen ja meillä ensimmäinen vasta 33+0 ja toinen siitä viikko, joten vissiin aika myöhään verrattuna muihin.
tr02- onko sinulle sanottu jotain kommenttia tuosta runsaasta valkovuodosta (ilman värimuutoksia) minulla kun on tuota samaa "vaivaa" ? Miulla myös noita inhottavia lonkkasärkyjä on varsinkin öisin, muutenkin jalkani ovat todella levottomat öisin ja unetkin häiriintyy noiden vaivojen vuoksi kovin usein. Tosin ne ovatkin ainoat "vaivat" joita minulla on tähän mennessä raskausaikana ollut-eli ei pitäisi isommin valittaa.
Meevi- kun luin omaa kertomustasi viime neuvola käynnistä, tuntui kuin olisin omaa juttuani lukenut, niin samoilla mitoilla tunntutaan menevän!
Tsemppiä kaikille raskausmyrkytyspelon alla oleville ja supistuksita kovasti kärsiville!
Terkuin, Helmi ja pappu 29+4, jotka myös jo haluaisivat jäädä pois töistä ja lomailemaan ;-) täiden ohella kun ei oikein ole valmistelutkaan edenneet..vaikka kovin haluaisi kaikkea laittaa!