~¤~ PikkuKakkoset vko 14 (30.03. - 05.04.2009) ~¤~
.. tässä linkki viime viikkoseen ..
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (28)
Verta jäi veskipaperiin oikein kunnolla. Ei mitään muita merkkejä menkoista niin kuin yleensä heti alkavat kivut. Eikä yhtään menkkamainen olo. Nyt olis kp 27/28 eli kierto jäis tosi lyhyeks 26 mittaseksi. Ohhoh! Seurataan tilannetta!
soffu kp 27/28 tai 1/28, yk 1 tai jo 2.........???????
Voiskohan raskaustesti näyttää jo plussaa?...viikko ois vielä kuukautisiin mutta rinnat on kipeemmät ku normaalisti ja tänään ois lapsivapaa ilta ja tekis mieli lähtee likkojen kans viihteele..ehkä..mä oon aina tällänen.Lupailen lähtee ja intoilen koko aamun,uuvutan itteni intoilemalla ja kun ilta koittaa ja uni maittaa.
äitimaalta
*LYYLIKKI81*
No voihan pentele!! Ei muuta kun uutta kiertoa kohti =)
*OUMAMMA*
Itekin olin aatellu, että jos mä ostaisin ovistikut, niin ostaisin kans sen *ClearBluen digitaalisen* testin. Eipä tarvi, niinku sanoit, arpoa että onko ovis nyt vai huomenna. Joo, kyllä se on nyt vaan pupuiltava ahkerasti koko kierto, jos tosiaan voi ovuloida 2-3 krt/kk. Ovislima taitaa pitänee olla sitä kirkasta ja venyvää, jotta ovulaation tunnistaa?? =) Toivottavasti niistä ovulaatiotikuista on apua!! =)
*SOFFU*
Ei kai nyt alkanu ne menkat?? Tuu kertomaan tilanne!! =)
*ÄITIMAALTA*
Teitkö testin?? Mikä oli tulos? Voi olla hyvin mahdollista, että antaa väärän vastauksen tässä vaiheessa. Toivotaan, että sait mieluisen vastauksen! =)
*OMA NAPAA*
Edelleen jatkuu valkkarin tulo.. Semmosta "vesimäistä" on koostumukseltaan, voisiko olla oire rasvautumisesta, kun mulla ei tosiaan oo tämmöstä vuotoa tullut ennen menkkojen alkua?? Mahaa on nippaillu harvemmin, kun mitä alku viikosta ja muita oireita en ole huomannut.
Odotellaan ja katotaan..
Illalla tiedossa mulla leffaa, herkkuja ja oman kullan kainalo! =)
*=) Lisbet, kp 27/31-44, yk 7 (dpo 9 ?)*
siis eipä enää vuoda... oliskohan se hedelmöittyny munasolu tullu aamulla ulos ja menkat alkaa maanantaina? Mulle kävi viime kesänä myös tälläi. En tajuu...katsotaan mitä tapahtuu!
Voi *Lisbet* olisitkohan sä nyt rasvoittunut? ;-D bdbdbdbd
Soffu työn touhussa kp 27/28 yk 1 kuitenkin vielä
Kp 1/27-28 yk 2
No en mä mitään joukuun vauvaa oliskaan halunnu. Ite ku oon syntyny joulukuun lopussa ni aina täyttäny vikana vuosia. Lapsena sillä oli ihmeen paljon merkitystä.... Joop, jospa sitten tammikuinen, vaikka vuoden eka...! Paljon parempi ku jouluinen. =)
Nyt nauttimaan rakkaan pikkuisen seurasta....
Soffu (hyvillä mielin siltikin...)
En oo jaksanu kirjotella, kun oon ollu ihan naatti iltaisin. Tytölle kun jäi huonot yöt päälle sairastamisen jälkeen... Nyt onneks viikonloppuna nukkui jo paremmin ja oltiin vielä ihan kaksistaan kotona.
No, ensinnäkin superihanat onnittelut chilippa!! Ihana lukea näitä tärppi uutisia, tulee toivoa kaikille meille muillekin... Käy kertomassa kuulumisia siitä ihanasta raskauden alkuajasta!
ON: tilasin netistä nyt tähän kiertoon niitä ovistikkuja. Ihan babyplus-sivuilta tilasin, kun oli niin edullisia siellä. Paketti tuli heti seuraavana päivänä jo postissa kotiin, kätevää! Tietenkin piti jo pari testiä tehä, että näkee miten ne toimii ja että ei vaan oo ovulaatio just menossa ilman mitään oireita... =) Paketissa kyllä luki, että vasta 13 päivänä pitäis tikuttaa jos kierto on 28 pvää. Saapas nähdä saanko sen oviksen bongattua ja tietty pitäishän sitä sitten heti saada simpatkin matkaan... Pupuiluajat täällä siis koittamassa!
t. Irina kp 11/28 yk 4 km:n jälkeen
*SOFFU*
Pahoittelut tädin tulosta, jotenkin olin jo *NIIN* varma, että sä plussaat. No hyvä jos oot kuitenkin positiivisin mielin =) Pupuiluintoa uuteen kiertoon.
Kiva ku tää meidän kone ehdottaa näitä ihania sanoja joidenkin sanojen tilalle (olipas hankalasti selitetty). Olin kirjoittanut *raskautunut* enkä rasvoittunut ;) Mutta taisit kuitenkin sen arvata =)
*IRINA77*
Olipas kiva kuulla susta! =) Toivottavasti sä nyt bongaat oviksen ja saatte simpat oikeaan osoitteeseen =)
*OMA NAPA*
Ihme nipistelyä tuntui eilen illalla n. 10 min tuossa oikealla puolella, mutta sitten hävisi. Samoin aamulla jonkun verran.. Se mua vaan ihmetyttää, kun nää nipistelyt ym. "tuntemukset" on tuossa molemmin puoli napaa, eikä tuolla alhaalla alavatsassa.
Olen siis saanut tämän meidän esikoisen sektiolla, joten voihan ne olla nuo arvet tuolla sisäpuolella jotka tekee kepposia. Ei vaan ole ennen tämmöistä ollut.. Ota nyt sitten selvää!!?!??!? Odotetaan nyt sitten ens viikon loppu puolelle ja sittenpä se selviää.
Heräsin aamulla ihanaan viestiin: miehen veljelle oli syntynyt aamuyöstä poikavauva. Vaikka tiesin jo 99% varmuudella, että poika on tulossa, vaikka ne ei sitä kertoneetkaan. Meillä on niin miesvoittoista tämä suku (niillä siis esikoinen poika, synt. 03.03.2006). Poika syntyi tasan 2 viikkoa ennen laskettua aikaa (rv 38+0) ja painoa oli tasan 3kg. Ei olla vielä käyty katsomassa, ehkä huomenna tai tiistaina.
Ajattelinkin tässä sitten itsekseni, että olisipa hassu juttu, jos tekisin ens viikolla positiivisen testin, kun just syntynyt sukuun taas vauva ja joulukuussa olis *taas* vauva tulossa =)
Nyt ukkelin ja poitsun pariin..
*=) Lisbet, kp 28/31-44, yk 7 (dpo 10 (?) ).*
Soffu ei nyt vielä hätäile. Voihan se tosiaan plussa tulla myöhemminkin. Kerro sitten kuulumiset kunhan tiedät jotain.
Lyylikki: Tsemppiä uuteen kiertoon!!
Omaa napaa ihan vähän vain. Täti on käymässä parasta aikaa ja viipynee enää pari päivää kun tuli aikaisemmin tässä kierrossa. Mun laskujen mukaan ovis sattuisi jotakuinkin mun synttäreidän kohdalle :D Jos sitä vanhenemista juhliessa olisi niin hyvä tuuri että tärppäisi. Tähän kiertoon ostan ensimmäisen kerran sen clearbluen digiovistestin. Mä en rupee niitä liuskoja arpomaan et milloinka se ovis on. Lääkäri kuitenki viimeksi sanoi että mä ovuloin ihan normaalista, joten kyllä kait sen pitäisi löytyä sen ovulaation...
Oletteko kuulleet tutkimuksesta, jonka mukaan nainen saattaa ovuloida jopa 2-3 kertaa kuussa? Täällä on tuollaisesta juttua: http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=1126506
Vauva.infon vauvakuumefoorumilla on joku suomentanutkin tämän. Aika huisia. Nythän sitä kannattaa siis peittoja heilutella koko kierron ajan!
OuMamma yk11 kp 3/28-30