Miten voin "vaikuttaa" siihen että synnärille jäisi mahdollisimman paljon kiloja?!
Olen sellaista sorttia jolle kiloja vaan kertakaikkiaan tulee, vaikkei mässääkään. Joka raskaudessa se parikymmentä kiloa.......
Tunnen itseni melko norsuksi jo, rv 29+
Kommentit (6)
ananasmehua, ettei turvotus pääse jäämään.
siinä tapauksessa, että jäät sinne viettämään laihdutuskuuria muutamaksi kuukaudeksi. Turvotusta jää ja tietysti "laihdut "vauvan painon yms verran.....
minä painoin raskauden alussa 57kg, kotiin lähtöpaino synnäriltä oli 57kg.
En voi ymmärtää miten sille omalle keholle ei voi antaa aikaa palautua ihan rauhassa. Itsekin olen lihonut joka raskaudessa n.20kg mutta nyt kaksi vuotta viimeisestä synnytyksestä olen 29kg kevyempi kuin loppuraskaudesta, laihduttamatta. Turha sitä on murehtia, että jotkut mahtuvat farkkuihinsa heti synnytyslaitoksella. Me naiset kun ollaan erilaisia ja jokaisen keho reagoi raskauteen ja tulevaan imetykseen eritavalla. Itselläni laihtuminen alkoi vasta täysimetyksen loputtua, eli kehoni "varastoi" imetystä varten ja alkaa hellittää vasta kun maidon tuotanto hidastuu.
Samaa mieltä! Kyllä synnyttänyt nainen saa näyttää ihan synnyttäneeltä naiselta. Pitääkö niitä helvetin ulkonäköpaineita kasata joka paikkaan? : (
Ei tuo lasta kotiin?