Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä korkeampi koulutus, sitä todennäköisemmin ihminen on keskimääräistä älykkäämpi

Vierailija
29.03.2009 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki olen ajanut siskoni pois. Hän, ja toinen siskoni ihmettelevät miksen vain mene töihin ja paranna asiani ottamalla itseä niskasta kiinni. Eivät hekään jää sairaseläkkeellä makaamaan kuten eräät.. Ja voisin aivan hyvin juosta hoitamassa myös heidän asioitaan naapurikaupungissa, koska minulla on aikaa (yhteinen kuolinpesä, jonka asioissa epäselvyyttä) eivät he ymmärrä, etten pääse 7 km päähän kauppaan.

Vierailija
22/23 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti vieläkään ei ymmärretä masennusta tautina, vaan pidetään sitä jonkinlaisena persoonallisuuden osana.

Surullista.

Koita jaksaa, toivottavasti saat terapiaa.

(No luultavasti et, ne resurssit kyllä tiedetään..)

Mutta älä luovuta, en minäkään aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näista viesteistä paistaa sellainen kauna ja katkeruus että oksat pois. On eri asia olla vain masentunut kuin masentunut ja vmäinen. Ja tietenkin kaikki on tämän masentuneen sisarusten vikaa, masentunuthan ei ikinä ole tehnyt mitään väärää. Voi olla, että tämän ko henkilön sisarukset ovat oikeasti inhottavia ja yrittävät käyttää tätä hyväkseen jne. Olen kuitenkin itsekin ollut elämässäni tekemisissä monen masentuneen ihmisen kanssa ja tiedän, että on tapoja ja on tapoja olla masentunut.

Mutta tämä nyt ei liity mitenkään alkuperäiseen aiheeseen akateemisuudesta ja älykkyydestä. En usko, että tämän masentuneen sisarukset häntä sen paremmin ymmärtäisivät, vaikka olisivatkin ei-akateemisia.