Kuinka usein seksiä lapsiperheessä?
Mies on joskus aiemmin elämässä valitellut seksin vähyyttä meidän perheessä - ei kuitenkaan enää viime aikoina, vaikka seksiä on ollut viimeisen vuoden sisään enintään 4 kertaa. Nyt se on kumminkin lähdössä kavereittensa kanssa laskettelureissulle, ja kun varoitin eksymästä vieraisiin sänkyihin, mies totesi naama pokkana, ettei juuri tuntisi huonoa omaatuntoa, vaikka eksyisikin, ja ettei ymmärrä, miksi vieraissa käymisen pitäisi ylipäänsä olla kiellettyä, jos avioseksiä on näin epänormaalin vähän. Vaikka tiedostan kotiseksin vähyyden, luonnollisesti loukkaannuin moisesta kommentista, ja nyt vähän jännittää se matka, koska mies huumorintajuisena ja komeana halutessaan kyllä onnistuu löytämään itselleen seuraa baarista.
On ihan totta, että mies on meillä ollut poikkeuksetta se, joka seksiä ehdottaa, ja minä se, joka siitä kieltäytyy. Nyt se ei kuitenkaan viimeiseen muutamaan kuukauteen ole mitään edes ehdotellut, joten olen ollut siinä luulossa, että asiat olivat ikään kuin kunnossa, siksi nämä miehen laskettelureissupuheet tulivat kuin salama kirkkaalta taivaalta. Syynä minun haluttomuuteeni on yleensä ollut väsymys tai muut kiireet, meillä kun on 3- ja 5-vuotiaat lapset - näin siitäkin huolimatta, että mies varsin tunnollisesti osallistuu lastenhoitoon ja kotitöihin.
Jotta osaisin hieman paremmin arvioida, onko kyse kärjistettynä siitä, että mies on irstas seksihullu vai minä ikävä pihtariämmä, haluaisin kuulla, kuinka usein sitä seksiä muissa lapsiperheissä noin tavallisesti on? Eli ollaanko me oikeasti epänormaaleja, kuten miehen puheista sain ymmärtää?
N31
Kommentit (63)
En todellakaan haluais koskaan olla tommosessa tilanteessa. Karvat nousi pystyyn. Oon kauheessa vauvakuumeessa ja pelottaa jos itellä menis homma samanlaiseksi. Toivon parempia aikoja aloittajalle, toivottavasti asianne selviävät. Yritä puhua oikeasti miehen kanssa ja selvittää oma syy haluttomuuteen! Lähtekää oikeasti esim johonki kypylään edes yhdeksi yöksi ja puhukaa ym.
...kuulostaa ihan siltä että ap on jo luovuttanut asian suhteen?Että antaa mennä kun on alamäki..
Itse olen kolmekymppinen uusperheen äiti,lapset aiemmasta liitosta 3- ja 4 -vuotiaat,nyt odotan kolmatta lasta.Edellisen miehen kanssa seksiä huomattavasti vähemmän (saattoi olla useampien kuukausien väli :( !) kuin nykyisen kanssa (jos tilaisuus,joka päivä on hyvä päivä harrastaa seksiä!).
Mutta lähtökohtaisesti nämä miessuhteet ovat olleet muutenkin hyvinkin erilaisia;ensimmäisen mieheni kanssa ei hirveästi hellyyttä/tunteita osoitettu muutenkaan ja suhde oli alunperinkin hieman huteralla pohjalla.Nykyisen mieheni kanssa ollaan kuin paita ja peppu,halitellaan ja hellitellään sanoinkin,joten pysyy lämpö tallella toista kohtaan.Joskus vaikka siivotessa kun lapset katsovat tv:tä tai leikkivät,saatetaan puikahtaa esim. saunaan "pikaisille".Ja mikä ihanampaa kuin rättiväsynä lapset nukkumaan saaneena harrastaa "nukkuseksiä",kyllä uni maistuu :).Tästä huolimatta en pidä itseäni mitenkään seksuaalisesti aktiivisena.Taukoja voi tulla jos mies matkoilla tms.Sitten harrastetaan tekstariseksiä,joka miehen kotiintullessa sitten toteutetaan ;-)!
Ei siis pienet lapset,väsymys (+raskauspahoinvointi jne.)yms. arkinen ole meidän väliin tullut - vielä.Eikä pidä sitä semmoiseksi päästääkään!
Nyt kaikki peliin,hoidat hormonit kuntoon ja otat niskasta itseäsi kiinni,jos sulla on hyvä mies - tee kaikkesi pitääksesi hänet!
Se että toine ei enää mangu, ei tarkoita että tarpeet olisivat muuttuneet ....
Meillä myös on hyvin erilaiset tarpet noin frekvenssin puolesta. Mies haluaisi joka päivä, mieluusti kahdesti päivässä, mutta tyytyy 3-4 kertaa viikossa harrastettavaan seksiin, koska en jaksa enempää.