Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viihdyt sellaisten ihmisten seurassa jotka "naureskelevat" jatkuvasti?

Vierailija
16.03.2009 |

Siis sellaisten, jotka suhtautuvat lähes joka asiaan (jopa vakaviinkin) kummallisella naureskelulla, eivät osaa vakavoitua missään tilanteessa, koko ajan naureskellaan ja yritetään saada muitakin mukaan?

Itseäni jotenkin ärsyttää tosi paljon. En oikein tiedä miten suhtautua. Lähipiiristä löytyy.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen paljon mutta en silti yritä saada muita nauramaan. Osaan kyllä puhua vakavista asioista vakavastikin mutta silloin kun keskustelu ei ole syvällistä, niin saatan naureskella.

Ei se naureskelu ole sen kummempaa kuin hymyily. Ehkä sinäkin voisit hymyillä enemmän, niin et ärsyyntyisi niin helposti.

Vierailija
2/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, että se on sen ihmisen tapa. vähän niinkuin ap:n tapa on ärsyyntyä toisten ihmisten tahattomasta/pahaa-tarkoittamattomasta naureskelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäkin teki niin, että opittu tapa kai on.

Vierailija
4/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki tarkoittanut sitä että olisin itse tosikko tai tiukkapipo, ei tosiaankaan. itsekin olen iloinen ja positiivinen, mutta sellainen JATKUVA naureskelu, tyhjänpäiväinen sellainen, ärsyttää pitemmän päälle. Toki iloinen saa olla, mutta se ei ole sama asia kuin se että kikatella koko ajan.

ap

Vierailija
5/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mmmm... Mietipä, että tarviiko siitä ärsyyntyä. Meitä on niin moneks. Kukin tavallaan. Kaikissa meissä on omat omituiset tapamme!!!

Vierailija
6/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naureskelulla ja kikattelulla on sävy ero.

Vierailija
7/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki tarkoittanut sitä että olisin itse tosikko tai tiukkapipo, ei tosiaankaan. itsekin olen iloinen ja positiivinen, mutta sellainen JATKUVA naureskelu, tyhjänpäiväinen sellainen, ärsyttää pitemmän päälle. Toki iloinen saa olla, mutta se ei ole sama asia kuin se että kikatella koko ajan.

ap

Vierailija
8/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi työkavereistani suurin osa on sellaisia. Meillä on aina hauskaa työpaikalla ja kotiin voi mennä hyvillä mielin päivän päätteeksi.

Vierailija
9/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pystynyt ilmaisemaan surun ja vihan tunteita avoimesti. Itse tunnen olevani jonkinlainen tunnevammainen ja juuri vaikeista asioista tulee puhuttua naureskellen.

Vierailija
10/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioista. Eli sääliä lähinnä ansaitsee, kun ei osaa käsitellä tunteitaan.

Vierailija
11/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa tarkoitatko sitten tällaista naureskelua.

Vierailija
12/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät peittää epävarmuutensa naureskeluun, kikatteluun ja "turhan jauhamiseen".

Ärsyttää minuakin suunnattomasti, mutta jättäydyn suosiolla pois, jos ei osata muuta kun paskanjauhantaa ja naureskelua.

Vierailija
13/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostunut kikattelu on eri asia, mutta saa minut aika sarkastiseksi.

Vierailija
14/14 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitetaan sellaisia ihmisiä kuin maikkarin chat-juontaja terhi, en jaksaisi kuunnella. Hirnuu koko ajan joka lauseessa, vaikkei olisi mitään humoristista. Muuten tykkään kyllä vitsin vääntäjistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi