Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy miksi Mertala näyttää ikäistään vanhemmalta

Vierailija
29.03.2009 |

Tossa voi hyvinkin olla perää. Kun nyt vaikka vertaan äitiäni ja anoppia.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni se, että hänellä on suuri nenä ja ohuet huulet. Se vanhettaa, koska iän myötä ihmisen nenä suhteessa kasvaa ja huulet taas ohenee. Olen analysoinut asiaa, ja nk. babyface-kasvoissa on pulleat huulet ja siro nenä. Vanhoilla mummoilla nenä on suuri ja huulet ohuet, mutta Mertalalla ne ovat luonnostaan sellaiset mikä luo katsojan alitajuun mielikuvan vanhenevasta naisesta. Ihan kaunis nainen hän on ja tyylikäs, mutta viitaten ketjuun jossa pohdittiin syitä hänen ikäistään vanhempaan ulkonäköön niin mielestäni tyylissä tai kampauksessa ei ole vikaa. Kasvot ne näyttävät vanhoilta.

Vierailija
2/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta iso nenä näkyy kauas ja ensimmäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisi kiloa enemmän painoa ja pehmeyttä niin nuorenisi muutaman vuoden.

Vierailija
4/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman liian blondatut hiukset niin se on siinä.

Vierailija
5/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä noita-akka-look

Vierailija
6/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sekös meitä harmittaa ;)

Vierailija
7/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen.

Ei mua harmita kyllä.

Vierailija
8/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän nyt muuten tylliltään tai kropaltaan ole mitenkään erityisen tanttamainen, saatikka edes ryppyinen. Karpelasta puheenollen, Tanjahan näytti joskus ministeriaikojaan todella paljon ikäisitään vanhemmalta (laiha, ryppyinen, huonosti istuvia jakkupukuja jne...) mutta nyt on kummasti nuorentunut uuden kampauksen ja kauneusleikkausten myötä...

Vierailija
9/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt on kummasti nuorentunut uuden kampauksen ja kauneusleikkausten myötä...

Vierailija
10/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissähän kehutaan Tanjaa, ja kyllä sen nyt jokainen silmät omaava tajuaa, että kampaus on muuttunut ja huuliin ja rintoihin tullut parin vuoden sisällä täytettä...

mutta nyt on kummasti nuorentunut uuden kampauksen ja kauneusleikkausten myötä...

Vierailija
11/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se Mertala oikeesti sitten on. Näyttää mun mielestä viiskymppiseltä?

Vierailija
12/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmaan tai beessinsävyisin jakkupuvuin. Entäpä jos pukeutuisi vähän enemmän rock-henkeen, kuten nykyään tuonikäiset tapaa pukeutua, niin sitten ei ehkä olisi tanttamainen. Ja tukan voi laittaa ponnarille, ainakin osin. Tosin se kaipaisi jotain räväkämpää väriä.

ei hän nyt muuten tylliltään tai kropaltaan ole mitenkään erityisen tanttamainen

Vierailija
13/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikänsä ja tehtävänsä mukaisesti. Kaikkien pitäisi olla vuorokauden ympäri pissiksiä...

Vierailija
14/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis ja tyylikäs!

Vierailija
15/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on minullakin, että eipä silti.. Ja olen nuorempi.. Kyllä mun mielestä hiusten värin muutos, ja tyyli, sekä ripsari tekisi jo paljon sikelle.

Vierailija
16/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenän pienennykset ja silikonit huuliin ja tisseihin. Ja kattokaa vaan niin me tavalliset sukankuluttajat maksetaan nekin muutokset..

Ja mitä Karpelaan tulee, niin en viitsi enää edes mainita muuta kuin että on se nainen osannut maksattaa äijillä ulkonäkönsä...

Vierailija
17/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikänsä mukaisesti./i]

Ehkä tuo tyyli työympäristöön sopii. Mutta mulla ainakin on työvaatteet erikseen ja en kulje niillä esimerkiksi kyläilemässä. Edustusvaatteenikin poikkeaa työvaatteista, ovat esimerkiksi värikkäämpiä ja juhlavampia. Olen johtotehtävissä.

Mutta missään nimessä en kyllä tunnista tuota 4-kymppisten tyyliksi. 4-kymppisillä on niitä kananpersetukkia, Mertalan on vanhempaa lookkia.

Vierailija
18/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvakudos tuppaa vähenemään huulissa ja samanaikaisesti muut piirteet, kuten nenä terävöityy kuten myös leukaperät, poskipäät jne. Eli jos henkilöllä on luonnostaan ohuet huulet niin ne taatusti yhä ohenevat vanhetessa.

Vierailija
19/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin naurattaa kun pienessä sievässä mielsin aluksi että kyse olisi ollut Antero Mertarannasta! :D

Vierailija
20/28 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertala on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi