Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun asut talossa, jossa on hyvä olla, saat onnitteluni:)

Vierailija
08.04.2026 |

Talo jossa itse asun, on luonteeltaan kaikkea päinvastaista. 

Onneksi en ole, enkä aiokaan olla tekemisissä kenenkään juorukin kanssa...

Asumisiloa kaikille!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin. Tätä kerrostaloa, jossa mulla on kämppä, niin tätä ei voi suositella kenellekään. Puhuvat seinät...

Ja pihan roska-astiat... yks eukko on aivan täpinöissään kun telakan työntekijät kantavat tyhjät juomapurkkinsa metallinkeräykseen.... Sillä eukolla menee lujaa!

Tekis mieli nostaa ne purkit (muovipusseissa) säiliöstä ylös ja viedä sen eukon oven taa.... Siinä sulle... leiki nyt palikoillas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun ihmisellä on rahaa, mut sitte sillä ei ole kuitenkaan muuta elämää kuin se elämä mitä sillä on siellä kämpässä ja naapureiden kyttäämisessä! Jännää!

Vierailija
4/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäks... Mun kohdalle kummallisin juttu se, että tultiin väittämään että en pidä huolta lapsistani! 

Ja mullahan ei ole yhtäkään lasta missään... Mut näin on kylän pölhö väittänyt, etten pidä huolta lapsistani!

taitaa pölhö olla kamanvetäjä!

Vierailija
5/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, viihdyn rauhallisessa asunnossani  hyvin. Vain yksi seinänaapuri on ja usein kesäasunnollaan viikkokausia, ei mitään häiriöitä ole ollut ja olen asunut jo tosi pitkään tässä. kiitollinen pitää olla.

Vierailija
6/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä on hyvä olla siellä missä kulloinkin olen.Niin moni seikka on ITSESTÄ kiinni.

Minä olen itse mukava ja hyvä tyyppi :) ja naapurit ne vasta onkin.

Juttelen kaikille keille haluan ja kaikki juttelee takaisin.Joskus huomaa ettei joku ole halukas enempääsä turisemaan niin täysi rauha ja vapaus hänelle.Natisijat ja vinkujat, ei niistä kannata tehdä nroa, hridän tyyliset naukuu kaikkialla, ei ole missäön hyvä.Ei heitä tarvitse mitenkään varoa tai myötäillä eikä edes sietää..voi sanoa suoraan jos joku rasittaa.

Me jokainen valitsemme seuramme itse.

Vierailija
7/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiiäks... Mun kohdalle kummallisin juttu se, että tultiin väittämään että en pidä huolta lapsistani! 

Ja mullahan ei ole yhtäkään lasta missään... Mut näin on kylän pölhö väittänyt, etten pidä huolta lapsistani!

taitaa pölhö olla kamanvetäjä!

Voi olla aviottomia lapsia?

Vierailija
8/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyllä sellainen naapuri, että onneksi ei tarvitse katsella. Huh huh.

Vierailija
9/9 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kyllä sellainen naapuri, että onneksi ei tarvitse katsella. Huh huh.

Emme taida tuntea toisiamme.

Asumisrauhaa sullekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä