Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen alkanut haikailla vanhan kundikaverin perään.

Vierailija
28.03.2009 |

Aika outoa, kun en ole kyseistä henkilöä nähnyt varmaan 4 vuoteen. Yhtäkkiä hän on vain vallannut kaikki ajatukseni vaikka minulla on ihana aviomies ja kaikki kotona erittäin hyvin. Tunnen suurta kiusausta ottaa tähän mieheen yhteyttä, vaikka tiedän lopulta jättäväni sen tekemättä. Samalla toivoskelen törmääväni häneen vahingossa jossain.

Aikoinaan kaikki jäi välillämme kesken. Hän muutti työnsä perässä toiselle paikkakunnalle ja itselläni oli vielä opinnot kesken. Välimme olivat hyvin lämpimät eikä homma kaatunut ristiriitoihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläpä teit lapsia miehesi kanssa. Nyt et enää vain muista niitä latteampia fiiliksia ja ärsyttäviä yksityiskohtia exääsi liittyen.

Itse asiassa uskon, että sinulla on nyt elämässäsi vähän ikävämpi vaihe menossa. Elämäsi ei ole ihan sitä mitä toivoisit sen olevan. Tällaisissa tilanteissa sitä usein ajautuu näihin "mitäs jos olisikin tehnyt toisin..." -ajatuksiin.

Vierailija
2/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään latteita yksityiskohtia. Oman aviomieheni kanssa olen erittäin onnellinen enkä vaihtaisi häntä keneenkään. Ihmetyttää vaan miksi tuo "ex" on yhtäkkiä niin voimakkaasti mielessäni. Kevät taitaa teettää tepposia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet liiaksi nyt elänyt vain muille? Kaipaat jotain omaa ja ihanaa? Joku harrastus voisi piristää tai miehesi kanssa kahdestaan teette jotain ihanaa.

Mulla ainakin tulee näitä "ex oli niin ihana" -ajatuksia mieleen silloin kun oma elämä on tylsää/ärsyttävää tms.

Vierailija
4/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi johtua tylsästä sosiaalisesta elämästäkin.

Vierailija
5/5 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuorimmaisella (4-v) on joku ihme vaihe, että se saa hepulin jos en ole kotona. Sitten kun olen, se roikkuu mun jalassa kiinni koko ajan.

ap