Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut näkemään samaa painajaista joka yö, enne uni?

Vierailija
12.12.2008 |

Näin joka yö unen jossa minä lapseni joudumme rattijuopon yliajamaksi.

Vauvalle ei käy kuinkaan, keskimmäinen kuolee ja esikoinen menettää jalat.

Itse pahan aivovamman.

Herään joka kerta siihen kun minut viedään leikkaus saliin.

Palottava uni.

Voiko olla enne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olet nähnyt pelottavan unen, joka on jäänyt "kummittelemaan" alitajuntaasi ja siksi näet sen uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
2/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla alitajunnassa jotain raksuttamassa, mitä unesi kuvastaa. Harvoin unet ovat enneunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella positiivisia asioita ennen nukahtamista.

Vierailija
4/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukouksesta ei mitään haittaakaan!

Vierailija
5/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan tulo on väsyttänyt sua, elämä kulkee hänen ehdoillaan, olet itse väsynyt ja tunnet alitajuista syyllisyyttä että esikoinen ja keskimmäinen lapsi jää jotain paitsi kun vauva saa sinusta parhaat päältä

Vierailija
6/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena reagoin aika vahvasti isäni alkoholiongelmiin ja näin vuoden päivät aina saman unen: Olemme kaupassa. Ryöstäjä tulee ja isäni kuolee ampumahaavaan mainossärmien takana itseni vierestä katsoessa. Nyt tästä kulunut 25vuotta ja molemmat olemme hengissä.

Olisikohan sinulla pelkoja lapsien terveydestä ja omasta? Minä ainakin päivittäin mietin, että elämä on liiankin hyvin ja pian tapahtuu jotain pahaa. Tiedän, että tämä on hormonien, väsymyksen ja oman ajatusmaailman syytä. Nykyään kyllä olen niin väsynyt, etten edes näe unia.

Vierailija
7/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatko itse? minkälaisia uhkakuvia on elämässäsi? miten suhtaudut lapsiisi, mitä asioita pelkäät heidän puolestaan?

ei enneunia ole

Vierailija
8/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ole hysteria-tyyppiä, mutta tottakai toivon ettei mitään pahaa lapsilleni tapahtuisi.

Uhkakuvia en näe.

Ehkä mielikuvitus on nyt vain saanut liikaa otetta.

Alkoholismia ei ole lähipiirissä.

Tosin olen reagoinut todella vahvasti näihin perhesurmiin nyt jonkin aikaa.

ap

Vierailija
9/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ahdistuksesta, pelosta tuo kertoo tietysti. Pelkäät alitajuisesti että lapsille tapahtuu jotain.

Vierailija
10/10 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis jokin asia tai ihminen, joka vaikuttaa sinu lisäksesi lapsiisi.

Minua ajoi joka yö takaa mustapukeinen ja -tukkainen tyttö puukon kanssa parisen vuotta. Olin tuolloin hyvin masentunut ja muutenkin aikuistumisen kriisissä. Eräänä yönä päätin unessa (muistan kuinka olin "unen herra") lopettaa pakoon juoksemisen ja käännyin. Näin tytön kasvot ja ne olivat omani, mutta vihaiset, masentuneet ja vakavat. Riistin puukon tytön kädestä ja iskin sen häneen.

Siitä alkoi paranemiseni. Tapoin masentuneen itseni. Tajusin, että olin jollain tavalla itse pitänyt jo seitsemän vuotta kestänyttä masennustani yllä.Koskaan en ole sen jälkeen nähnyt unta tästä mustapukeisesta tytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä