Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain wt-naisilla on finnejä yli 18-vuotiaana

Vierailija
28.03.2009 |

muut panostavat ihónhoitoon ja muutenkin hoidattavat finninsä pois. Ällöä jos kolmikymppisellä on finnejä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka saan ne finnit ja mustapäät pois joista olen kärsinyt nyt 18 vuotta

Vierailija
2/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on elämässä muitakin prioriteetteja kuin kauneudenhoito?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit hoitaa sitä ihoasi vaikka millä myrkyillä mutta taivaan tosi on se että hormonitoiminta säätelee naamankin kukkimista.

Ei mahda mitään jos tollasille mahoille ei finnejä vaan tule.

Vierailija
4/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka mä panostinkaan ja hoidin jo nuoresta asti. Kaikki mahdolliset lääkekuurit yms. Silti tässä kohta nelikymppisenä niitä vain pukkaa.

Voi hyvän tähen että meitä on joka junaan.

Vierailija
5/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mulle sitten että mitä aineita te niin täydelliset kaunisihoiset naiset oikein käytätte?

Olen kalliit lääkekuurit maksanut ja vaihdellut e-pillereitä ja ostellut varmaan joka ikistä merkkiä ihonhoitotuotteita mitä maailmasta vain löytyy..

Tunnollisesti niitä käyttäny joka aamu ja ilta.. jopa silloin kun lapsilla on kiukkupäivät ja kaipaavat huomiota.

Silti niitä finnejä tulee aina kun tulee menkat.. ihan hormonitoiminnasta se johtuu... tai jos olette toista mieltä niin vinkatkaapa se ihme aine millä ne saa pysymään poissa!

Vierailija
6/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesu pelkällä vedellä, paitsi jos meikkaan niin puhdistusaineella. Eikä finnin finniä

Vierailija
7/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskotkohan tuohon edes itse? johan sulla on naama täynnä ilmansaasteita ja myrkkyjä.. ja kuolleita ihosoluja..

Vierailija
8/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap ei käytä kuorintavoidetta...

Vierailija
9/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta armias jos tulee hiilareita syötyä runsaasti niin jo on naamassa finnejä.

Vierailija
10/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kessua vedetään, finnien päälle puuteria ja jalkaa verkkarit ja takkina Adidas-urheilutakki

Vierailija
11/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama kukkii välillä aivan varmasti vaikka iho olisi kuinka hyvä tahansa. Ne on ne hormoonit niinkuin jo joku sanoi.

Vierailija
12/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan edes maistanut tupakkaa.. ja pukeudun siististi farkkuihin ja nätteihin neuletakkeihin. ja toppeihin tai t-paitoihin.. ja takkikaan ei ole verkkatakki.. silti minulla on finnejä.. ja taas kaverillani joka polttaa ei niitä yleensä ole..joten keksikääpä jokin muu selitys..

Vierailija
13/13 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mulle sitten että mitä aineita te niin täydelliset kaunisihoiset naiset oikein käytätte?

Olen kalliit lääkekuurit maksanut ja vaihdellut e-pillereitä ja ostellut varmaan joka ikistä merkkiä ihonhoitotuotteita mitä maailmasta vain löytyy..

Tunnollisesti niitä käyttäny joka aamu ja ilta.. jopa silloin kun lapsilla on kiukkupäivät ja kaipaavat huomiota.

Silti niitä finnejä tulee aina kun tulee menkat.. ihan hormonitoiminnasta se johtuu... tai jos olette toista mieltä niin vinkatkaapa se ihme aine millä ne saa pysymään poissa!

Ei sitä ihoa ulkoapäin hoideta, vaan sisältä! Tämän huomasin, kun jätin ruokavaliosta pois sokerin ja viljat ja tilalle lisaa kasviksia ja oikeaa rasvaa reilusti. Ei finnin finniä sen jälkeen.

Ja tosiaan käytän vain perusrasvaa silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän