Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa työuupumuksen?

Vierailija
03.03.2009 |

.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työpäivän jälkeen on energiaton ja masentunut olo

- inhontunne työtä kohtaan ympäri viikon

- viikonloppuna jo kauhistuttaa tuleva työviikko

- mietityttää sovellunko alalle ollenkaan

Vierailija
2/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työuupumus aiheuttaa usein myös fyysisiä oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt työolot ovat muuttuneet siten, että joudun työskentelemään aika paljon yksin enkä tapaa esimiestäni tai kolleegoitani. Esimies ei tue tai auta minua. Olen pätkätyösuhteessa enkä tiedä onko tämän pätkän jälkeen jatkoa. Olen kokenut väsymyksen merkkejä jo monta kuukautta ja kertonut ongelmista työssäni esimiehelle. Olen kertonut missä asioissa tarvitsen apua. Mitään konkreettista apua ja tukea ei kuitenkaan tule. Olen jo pidemmän aikaa miettinyt miten kauan jaksan ja jatkanko tässä työpaikassa, jos jatkoa on tarjolla. Minulla on usein päänsärkyä ja joskus hieman epätodellinen olo. Olen itkuherkkä ja otan vastoinkäymiset raskaammin kuin ennen. Muita fyysisiä oireita en ole havainnut (ellei pieniä flunssan oireita lasketa).

ap

Vierailija
4/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus, ei saa unta, kun miettii työasioita tai muita vaivaavia asioita (ja aiemmin nukkunut ihan ok).

Aiemmin pärjännyt mutta nyt normaalien työasioiden aikaansaanti onkin vaikeaa - tuntuu, ettei ymmärrä, muut huomaavat usein ihan huonontuneen työnjäljen (ja ihmettelevät, mitä tapahtuu).

Aiemmin ystävällinen henkilö muuttuu ärtyisäksi ja räjähtelee työtovereilleen milloin mistäkin, kaikki alkavat varoa.

Henkilö itse tuntee syyllisyyttä ja alkaa syytellä itseään, tuntuu kuulemma, että "kaikki on just mun syytä".

Vierailija
5/5 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Paitsi unettomuus kyllä välillä vaivaa - hyvin satunnaisesti.

Unettomuus, ei saa unta, kun miettii työasioita tai muita vaivaavia asioita (ja aiemmin nukkunut ihan ok).

Aiemmin pärjännyt mutta nyt normaalien työasioiden aikaansaanti onkin vaikeaa - tuntuu, ettei ymmärrä, muut huomaavat usein ihan huonontuneen työnjäljen (ja ihmettelevät, mitä tapahtuu).

Aiemmin ystävällinen henkilö muuttuu ärtyisäksi ja räjähtelee työtovereilleen milloin mistäkin, kaikki alkavat varoa.

Henkilö itse tuntee syyllisyyttä ja alkaa syytellä itseään, tuntuu kuulemma, että "kaikki on just mun syytä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi