Mikä hiton UUSretro????
.
Kommentit (39)
Älkää nyt fiksut ihmiset alentuko tälle tasolla, ei noi urpot usko kuitenkaan. Joskus kannattaa vaan vaalia hyvää mieltä siitä, että tietää olevansa oikeassa :)
tarkoittaa jotain aitoa kamaa esim 20- ja 40-luvuilta, siis todella vanhaa. Ja retro ns. 60-70 lukujen kampetta, ja uusretro sit naita uusia kopioita tms... Ilman sen kummempaa virallista kannanottoa:)
Mielestäni tuo uusretro on varsin hyvä sana. Uusvanha. Juuri äitini kanssa ihastelimme tyttäreni uusretroa paitaa, joka voisi kuvioiltaan olla kuin minun lapsuudestani 70-luvulta, mutta värit ovat ihanan tuoreet.
(Minua ei myöskään haittaa jos joku sanoo asian olevan sikaihana tai superpieni tms. vastakohtien yhdistämistä.)
tyttäreni uusretroa paitaa, joka voisi kuvioiltaan olla kuin minun lapsuudestani 70-luvulta, mutta värit ovat ihanan tuoreet.
Ps. Miten voi olla jengi noin pihalla "uusretronsa" kanssa? :DDDDDDDDDD
sille löytyy oikeakin sana, se on retro
tyttäreni uusretroa paitaa, joka voisi kuvioiltaan olla kuin minun lapsuudestani 70-luvulta, mutta värit ovat ihanan tuoreet.
Ei 70-luvulla ollut noita värejä käytössä. Se siinä on juuri se "uus".
minusta RETRO on kyllä oikeesti vanha tuote, jota on ehkä muokattu uusio käyttöön.
Nämä retro kuvioilla olevat uudet vaatteet eivät ole sitä aitoa RETROA. Siksi niille on kehitetty sana uusretro.
Ja se mikä minua ärsyttää on tuo LOL!!!
70-luvulla ollut noita värejä käytössä. Se siinä on juuri se "uus".
Ja ne 70-luvun vaatteet on vintagea eli suomeksi sanottuna vanhoja rättejä.
Minulla on lähes vastaava työ. Emme todellakaan käytä töissä "uusretro" sanaa :).
Puhumme mm. retrokuosista, tai retroprintistä. Tai ihan vaan retrosta.