Miehelle kuntoiluun liittyvä synttärilahja...Vinkkejä kaivataan!
Miehen synttärit lähenee ja olen ajatellut ostaa jonkun kuntoiluun kannustavan lahjan. Mies on itsekin sitä mieltä että "jotain tarvis tehdä", muttei vaan saa aikaiseksi. Onko kellään vinkkiä mitä antaa lahjaksi? Uimahallin, kuntosalin tms. korttia olen ajatellut, mutta tiedän että mies on huono yksin lähtemään eikä oikein ole kaveria ketä pyytää mukaan.
Kommentit (9)
niin että sinäkin pääsisit mukaan? Tai anna lahjaksi kurssi, jostain teille ihan uudesta lajista.. Melonta, tanssi, jokin kamppailulaji, sukellus tms. Siitä saisi hyvän alkusysäyksen "tavallisempienkin" lajien harrastamiseen.
Lapsille ei ole hoitajaa. Kurssi olis muuten tosi hyvä, mutta miehellä on vuorotyö niin pitäisi löytyä sellainen jossa voi käydä eri viikkoina eri aikaan. Vaikea tapaus!
Se on kiva laji ja tosi rankkakin jos niin haluaa. Meillä päin on myös lapsille suunnattuja reittejä (1krt/vk), jonne koko perhe voi mennä. Ovat noin 2 km ja 3-vuotias viime kesänä selviytyi loistavasti, vaikka välillä oli haastavaakin maastoa.
Lapsille ei ole hoitajaa. Kurssi olis muuten tosi hyvä, mutta miehellä on vuorotyö niin pitäisi löytyä sellainen jossa voi käydä eri viikkoina eri aikaan. Vaikea tapaus!
www.nettilahjakortti.fi
Olen sieltä miehelle löytänyt niin synttärilahjan kuin hääpäivä-lahjankin
Jos miehesi on hyvä uimaan, tämä keskisnorkkeli upea vehje, oma ukko tykkää älyttömästi. Saa keskittyä uimiseen pään heiluttelun sijasta. Ja tästä nettikaupasta saa vaikka mitä muitakin uintijuttuja.
siis se leskisnorkkeli:
http://www.essenuoto.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Essen…
Ellet tunne lyhenteen merkitystä, käy kysäisemässä Onlinen puolelta.