Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi antoi mulle 500 euroa joululahjaksi! T:miniä

Vierailija
12.12.2008 |

Mitä meinaat niillä hankkia? :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan minä sujautan miniälle taskurahaa kun tiedän, että tinkii aina omista tarpeistaan. Aina olen sanonut, että se on hänen sukanvarteensa ei muille.

Vierailija
2/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa anoppi tykätä miniästään! Osta itsellesi jotakin tosi ihanaa mitä et muuten ostaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ajatteleeko hän, että sulla itselläsi ei ole rahaa ostaa joululahjoja, ja antoi sitten sen takia, että voit ostaa lapsille lahjoja (miehesi ehkä vihjannut)? Tämä mulla tulee ekana mieleen, koska mikä muu järki on muuten antaa rahaa joululahjaksi etukäteen?

Vierailija
4/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekin antanut usein. Nyt on ikävä anoppivainaata=(

Vierailija
5/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi maksoi vain vauvankasvatusalustalle korvauksen kivusta ja särystä kun sikatilalle jatkajan synnytit. Ei se anoppi sinua muuten arvosta

Vierailija
6/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sikatilaa eikä poikavauvoja =) Sorry =)

Vierailija
7/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän perheelle 1500 euroa joulurahaa:)

Vierailija
8/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini laittaa perheellemme Joulupöydän ja passaa meitä Joulun ajan. Ihanaa rentoa aikaa tiedossa. :)

Vierailija
9/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten se maksoi sulle muuttoavustusta, jotta lähtisit lätkimään hänen poikansa elämästä. Vähän alkupääomaa omaan asuntoon, kun kaikki maallinen omaisuus jää miehellesi.

Vierailija
10/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli ihan sun omaan käyttöön, niin osta jotain hemmotteluja tms. mistä yleensä tingit. Mulla vähän se huono puoli, että anopin (ja äitini) antamat joulurahat menee yleensä lasten lahjoihin tai ihan perusvaatteisiin. Vähän tiukkaa aikaa taloudellisesti, niin ei osaa omia tarpeita laittaa millään edelle. Viime jouluna sainkin anopilta lahjakortin omalle hierojalleni, arveli varmaan että varmin keino että lahja menee oikeaan osoitteeseen =)

Vierailija
11/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies patisteli kuitenkin mua ostoksille ilman lapsia ja sanoi, ettei tulla tällä kerralla tyhjin käsin kotiin, eikä osteta mitään lapsille tai hänelle - ainoastaan itselle ja minähän sitten tottelin kerrankin. :)

Oli oikeastaan ihan mukavaa. Mä olen tosi huono ostamaan mitään itselleni, mutta nyt sen kerrankin tein :)

Vierailija
12/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani antoi yhtenä jouluna (kaikile 12:lle sisarukselle) jokaiselle 500e joulurahaa. Onhan se mukava ostaa lapsille/itselle jotakin tarpeellista vaikka joululahjaksi taikka säästää alemyynteihin...

Vierailija
13/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ap kerrankin itsellesi jotain. Vaikka kunnon talvikengät ja takki tai mitä nyt vain tarvitset itsellesi.

Vierailija
14/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan joka joulu anopilta ja apelta 4000€ - siis perheelle yhteiseksi. Tuon lisäksi tulee sitten normaalit, ostetut lahjat. Tuo raha on vähän niin kuin ennakkoperintöä ja kivasti saa aina jotain isompaa hankittua tai laitettua ekstraa remonttirahastoon :)

Vierailija
15/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin kanssa käydään aina shoppailemassa kun nähdään ja se ostaa mulle monesti jotain kivaa sisustuskamaa.. olen kotiäitinä ilman tuloja.

Vierailija
16/16 |
12.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi nyt jo antoi kun jouluun on vielä aikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän