Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELP! Mitä päälle 35v vuosia kotiäitinä olleelle työhaastatteluun?

Vierailija
26.03.2009 |

Kyseessä asiantuntijatyöt, joita olen tehnyt kotoa käsin etänä viimeiset 4v ja nyt olen menossa haastateltavaksi ylennysmahdollisuuden vuoksi. Miesvoittoinen ala.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiantuntijuutta korostavaa, hillittyä, yksinkertaista.

Vierailija
2/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on hankalaa. Olen saanut ihan rauhassa muumioitua kotona töitä tehden. Korkeintaan kasvot ovat näkyneet videoneuvotteluissa (jalassa on ollut tyyliin verkkarit tai pikkarit)...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppi saattaa olla sitten eri värinen. Tummanharmaa voisi olla myös ok.

Vierailija
4/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka musta neulepusero missä on valkoiset kaulukset, tai jonkun muun värinen, riippuen mikä väri sinulle sopii.

Toisaalta, jos sinulta töissä myöhemmin odotetaan jakkupukua, niin laita ne myös haastatteluun.

Vierailija
5/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain naamakuvaa viimeaikoina. Joskus vuosia sitten oli kahtalaista porukkaa: jakkupukukansaa ja farkku.kauluspaita-linjaa, osa hörhönörteistä jopa saattoi olla verkkareissa.

Vierailija
6/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa?

Vierailija
8/9 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt vain ostamaan tavallinen jakkupuku!

Vierailija
9/9 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä samettijakku olisi just hyvä jos se istuu hyvin! Aika vaikee neuvoa, kun ei ole vieressä. Pukeutuminen on kiinni yksityiskohdista. Ruskean samettijakun kanssa aika varma veto olisi laittaa loput mustaa, siis musta pusero (vois olla ihan t-paita), mustat housut (tyylikkäät ja modernit ois jotkut ihan mustat farkut) ja vaikka mustat korkkarit, jos nyt sellasia käytät. Kengät on iso osa pukeutumista, ne määrittää, onko joku asu tyylikäs vai mauton. Joo ja jos laitat noi, itse laittaisin vielä jonkun hillityn korun, joku pieni kultainen riipus tms.

Toi ois asu, joka kävis aika moneen paikkaan, koska ei ole liian takakiree (kuten joku tavallinen jakkupuku), mutta on kuitenkin tarpeeksi muodikas käydäkseen hyvinkin siististä asusta.