Tykkääkö naiset kuunnella omaa...
kusen korinaa ?? Toisessa ketjussa menee jo niin tieteelliseksi anatomiaksi.
Alkujaan kyse oli siitä, johtuuko lorina etu- tai takapillusta. Istuma-asennot voivat vaikuttaa. Mutta miksi sitten pitää lorottaa niin kovaa, että kuuluu hyvin läpi 5-kerroksisen kerrostalon.
Kommentit (9)
..mutta minusta on saakutin kiihottavaa kuunnella, kun yläkerran nainen kusta lorottaa jokainen ilta. Iltaisin aina odottelen, ja sitten kun lorina alkaa, niin minähän menen ja päästän omia pieniä lirahduksia sinne väliin,,,heh hehh,,, silleen vuorotellen,,,he hehh,,,Kiva sitten moikata rappukäytävässä,,,,
..satuin olemaan terv.keskuksen näytteenotto huoneessa samaan aikaan kuin mitä upein nainen. Molemmilla oli muovikipot kädessä ja edessä sama touhu, eli purkkiin kuseminen. Minulta ei meinannut onnistua ollenkaan, kun korva seinässä yritin kuunnella naisen suoriutumista. Ja kyllähän sieltä kuului. heh hehh...ja lopuksi kunnon lirahdus. Minulla oli maha kipeänä, kun piti yrittää pidätellä nauramista, ja samalla sitä kustakaan ei tahtonut tulla. Onneksi sitten kuitenkin sain näytteen purkkiin, ja sitten minäkin lorautin loput paineella keskelle pönttöä niin että raikui,,,,heh hehh...olisipa ollut edes yksi pieni reikä, miuluusti olisi naisen pimpan katsastanut...
..nainen herätti taas tänä aamuna. Miten hiivatissa se onnistuu lorottamaan niiiin kovaa ?? Olisin mennyt koputtamaan vesiputkia, mutta en ehtinyt, unenpöpperössä kun olin..
Onkohan lie kaikki lorotus pissin äänt?. Kun itsellä on tapana tyhjätä kuivausrummun vesisäiliö pönttöön ja puolena kerroista se losottaa kyllä siihen keskelle eikä sievästi pytyn reunaan!!! Että ääni on kyllä kuin norsun losotus ja jos porukka sit luulee, että se on minä joka losottaa!!!! :/ hih-hii...
...se oma losotus kuinkakin pitkään ?? Tolla yläkerran naisella on kyllä sellainen paine aina päällä, että se on kaukana losotuksesta, melkein on kuin porakone...
..lorottaa ja kovalla paineella, tuo yläkerran söpöläinen. Eikö naisilla ole mitään kikka kakkosia, miten sen lorinan saisi edes hieman vaimeammaksi. Minulla sattui olemaan harvinainen naisvieras ja tunnelma juuri kohoamassa, kun ylhäältä taas alkoi lorotus. Ei siinä auttanut muu kuin hetkeksi hellittää. Jos ostaisin paketin tenaleidiä ja tiputtaisin postiluukusta, niin jokohan se ymmärtäisi, mistä on kysymys...
.kun ylhäältä taas kuului niin kova lorotus. Mulla oli valmiina ämpäri täynnä vettä, joten otin ja kaadoin sen kohinalla pyttyyn, sitten vielä karjaisin että,,,saat..nan ämmä....Taisi jotenkin tehota, kun muija ei vetänyt huuhtelua pyttyyn, saivat näköjään kuset jäädä lillumaan,,,,,
..herätys tuli yläkerrasta. Sama löysäperäinen muija ottaa lorautti sellaisen rakollisen, että varmaan pidätellyt jo pitkään. Voihan v...u...
kuuluvista äänistä, taitavat todella tykätä. Iltaisin lorisee ja kovaa ja kerrostalossa kuuluu. Asiasta kiva keskustella pihatalkoissa, kun naapurin naiset ovat mukana ja heihin vähän sillä tavalla samalla katselee.