Onko minulla kohdunulkoinen raskaus???
Kuukautiset viikon myöhässä, ovistesti näyttää vahvaa testiviivaa jo useampana päivänä. Raskaustestissä haamuviiva alkuviikosta
Ja minulla on nyt pistävä kipu toisessa lapaluussa aina kun kättäni liikautan??
Kommentit (14)
Minulla on klo 11 lääkäri muissa asioissa, kysäisen lääkäriltä
Näkyykö raskaus verestä jos kuukautiset on myöhässä vasta viikon?
Minulla on klo 11 lääkäri muissa asioissa, kysäisen lääkäriltä
verestä jo.
Toivottavasti kaikki on hyvin ja sulla on vaan jumi siellä lapaluun alla.
Jos kipua liikuttaessa, johtuu lihaksistosta. Säryn pitäisi olla jatkuvaa, jos kohdunulkoinen. Jollei muuta oiretta, en hätääntyisi.
eikä ole mitään mahakipuja tai muuta oiretta.
ainakin ensimmäisessä raskaudessa, tarkkailee itseään paljon. On 24h vain ja ainoastaan raskaana. Jos tuttavapiirissä on kuullut juttuja, sitä helposti löytää erilaisia tuntemuksia myös itsestään.
Minusta vaivasi vaikuttaa lihasperäiseltä. Jollei sinulla ole kipuja alavatsalla, vuotoa tms. seurailisin rauhallisin mielin. Jos sinulla on kohdunulkoinen raskaus, se kyllä alkaa oireilla piakkoin myös muilla tavoin.
Itse ajattelisin, että se kuitenkin on epätodennäköistä
jos on kohdunulkoinen!!! Ainakin mulla näkyi!
Eli ultralla varmaan selviää...
sen raskaustuloksen kanssa, koska raskaus ei ole enää mikään uusi ja maailmoja syleilevä kun mulla on jo yksi lapsi ennestään.
Toinenkin toki saa tulla jos on tullakseen. Haluan kumminkin olla varma että en menetä toista munatorveani turhaan oman viivyttelyn takia.
Neuvolaankaan en aikonut soittaa kuin vasta ihan viimetipassa että ehtii niskaturvotusultraan päästä.
Sama kai se on käydä ilmaisessa alkuraskauden ultrassa jos sellaiseen tämän hartiakivun takia määrätään.
kohdunulkoinen raskaus, ja hartiapistos (joka käsittääkseni kuuluu sisäisenverenvuodon oireisiin) on lievä nimitys ko vaivaan. "pistos" tuntui koko yläselässä, tuntui ettei pysty hengittämään eli heijastui myös rintapuolelle. Ei siis ole pelkkä pistos lavassa.
myös mahakipuja. Ja kävin ruokkiksella ostamassa testin, jonka tein Anttilan vessassa ja + tuli.
Missä vaiheessa kannattaa mennä varhaisraskauden ultraan jos ei sitä ennen mene kesken??
ap
Pistävä kipu lavassa kun liikuttaa käsivartta viittaisi ennemminkin lihasjumiin tms. Minulla on sellaista usein oikeanpuoleisessa lavassa (pitäisi opetella käyttämään hiirtä toisella kädellä).
Testaa ja varaa nyt hyvä nainen terveyskeskukseen aika verikokeisiin (selvittävät verestä raskaushormoonipitoisuuden).