Lue keskustelun säännöt.
Mitä kummaa tehdä pienestä satsista juustoraastetta? Pakko käyttää tänään ja ei käy
26.03.2009 |
pitsa tai lämmin voileipäsysteemi. Raastetta on ehkä sellainen "yhden hengen" annos jäljellä. Mihin ruokaan/välipalaan sen voisi tunkea?
Kommentit (2)
Mihin tahansa pastaruokaan tai jauheliharuokaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juustoleipäsiä. Vaikka jollain teeleipäohjeella johon lisäät raasteen. Tai sitten vaan jonkun uuniruuan (laatikon) päälle.