miten jotku voi harrastaa päivittäin seksiä
siinä ajassa mikä menis sekstailuun kerkeää tehdä vaikka mitä hyödyllistä
Kommentit (13)
Kiivetään yläkertaan yleensä yhdeksän jälkeen illalla ja mitäs muuta siellä sängyssä sitten tekisi? Se sama aika menisi muuten kuitenkin tv:n katseluun. Tosin mies yleensä seksin jälkeen katselee vielä jotain ohjelmia, kuten esim futista. Itse yleensä nukahdan kymmenen maissa tai viimeistään yhdeltätoista.
Menkka ajat on ainoat paussit ja tietty jos on kova väsy niin silloin ei huvita mutta yleensä kylläkin joka päivä tulee harrastettua.
Ja ei siihen aina sitä aikaa kautta mene kun ei aina kiinnosta parin tunnin sessiot tai uusinnat kohta perään.
miten joku voi olla harrastamatta. Sen parempaa ja hyödyllisempää tekemistä en tiedä...
päivittäin luonani. 12.30 hoitolapset nukkuvat ja kaikki omat lapset ovat koulussa.
Se on ainoa rauhallinen hetki vuorokaudesta meille kahdelle.
Iltapäivällä olen taas iloinen ja energinen. Aina hymyssä suin :)
Se on aina ärsyttävän hyväntuulinen.
miten joku voi olla harrastamatta. Sen parempaa ja hyödyllisempää tekemistä en tiedä...
nykyään ei ole aikaa tai ei vaan jaksa. ikävä niitä aikoja. :(
Joo, toki mekin miehen kanssa silloin parikymppisinä harrastettiin seksiä sen kolmekin kertaa päivässä, mutta nyt 10v myöhemmin.. Tuskin. Kyllä riittää kerta viikkoon. Illalla on töistä, harrastuksista ja lapsenhoidosta niin väsynyt, että ruoto huutaa lepoa jo klo 20. Kun viimein talo on hiljainen, mikään ei ole ihanampaa kuin käpertyä miehen kainaloon ja NUKAHTAA.
Nyt olen eronnut yh. Tapailen yhtä ihanaa miestä säännöllisesti, mutta seksi jää pariin kertaan viikossa : ( Jos ois mahdollista niin päivittäin haluaisin ja jaksaisin. Enegiaa ei kulu nyt tyhjän parisuhteen ja kulissien ylläpitämiseen.
Ihanaa olla rakastunut ja seksi on ainakin alkuhuumassa kiihkeää ja ihanaa : ) Ja lisäksi olen ärsyttävän hyväntuulinen yh-äiti!
Ja kuinka niin ei ole hyödyllistä?Se hoitaa parisuhdetta
Mutta kun ei. Aina on jompikumpi illalla niiin väsynyt ettei sitten jaksakaan :( Haluja kyllä olisi.
En edes saisi mitään hyödyllistä aikaiseksi, jos en harrastaisi seksiä tarpeeksi usein ;)