Muistatko millä sivuilla kävit netissä ensimmäisiä kertoja? Vuosi?
Mä kävin Kiss Fm:n sivuilla chattaamassa ja etsin lyriikoita sivustolta Dark Lyrics.com. Vuosi oli 1997 :o)
Kommentit (28)
Ja nettideitti palstoilla kovasti silloin pörräsin =DDD
haettiin jollain systeemillä postinumeroita tietotekniikan A-kortti-koulutuksessa
sähköpostia olin käyttänyt silloin jo vuoden yo:lla, ja jo lukioaikoina kesätöissä (siis 1989-1990). Nyytisiin eli nyysseihin eli uutisryhmiin olin myös jo tutustunut. Mutta WWW eli "nettisivut" aukesivat mulle vasta tuolloin. Ja selain oli muuten Mosaic...
ja ekana olen käynyt Kissin chatissa sauna-huoneessa :)
Olin Jenkeissä ja sivu oli AOL. Keväällä jo edistyin ja löysin jopa Ilta-Sanomta, se oli hienoa se ;-)
Joskus 94-95 käytin yliopistossa ainakin hakukonetta (www.fi). HY:ssä oli myös jokin sisäinen verkko, joka sitten kai 97 laajeni ihan normaaliksi netiksi. Se oli kamalaa, kun vahingossa saattoi eksyä jonnekin yhteisön ulkopuolelle... Netissä ei kuitenkaan pörrätty, korkeintaan haettiin joku tarkka tieto. Netti oli hidas ja sinne mentiin modeemilla. Yhteys katkeili koko ajan. Vuonna 95 olin myös kesätöissä mainostoimistossa, jossa oli nettiyhteys. Surffasin silloin sen kesän ihan päivittäin jossain, muistan ainakin käyneeni havaijilaisen yliopiston sivuilla.
mutta milloin olisin jotain muuta tehnyt netissä, enpä muista.
Ei kun joo veljeni näytti kuntamme kotisivun. Siinä oli vissiin pelkkä etusivu, jossa joku esittelyteksti kunnasta.
-97-98 ainakin hain usein aikataulutietoja vr:n sivuilta. Netscape oli selaimena silloin.
Joskus lapsena/nuorena.