Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko millä sivuilla kävit netissä ensimmäisiä kertoja? Vuosi?

Vierailija
25.03.2009 |

Mä kävin Kiss Fm:n sivuilla chattaamassa ja etsin lyriikoita sivustolta Dark Lyrics.com. Vuosi oli 1997 :o)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain hitaan modeemin kautta toimivan netin kotiin v. 98. Chattailin ahkerasti soneraplazan chatissa, hakukoneena oli tosiaan altavista ja ainakin joidenkin bändien kotisivuilla muistan käyneeni. Tuntuu tosi kaukaiselta ajalta... :)

Vierailija
2/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiss fm ja vuosi vissiin 98

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAlaisen yliopiston eli silloisen työpaikkani kautta jotakin työhön liittyvää hain netistä.

Vierailija
4/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli aina jotain pervoja miehiä kyselemässä...=) Olipa se hauksaa silloin. Ja vuosi on varmaan ollut jotain -96. Ikää 12vee. Ja noi muutkin: Altavista, www.fi, on tuttuja ja sitten avasin aika pian ekan oman sähköpostiosoitteen hotmailiin.

Vierailija
5/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vuosi ollut 1996. Tilasin lähes viikottain ilmaisen näytenumeron.

Vierailija
6/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Altavista, vuonna 1997

Vierailija
7/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

chatattiin ainakin jossain Kissin chattia vastaavassa ulkomaisessa chatissa, mikähän hotelchat se oli (oi noita opiskeluaikoja ja koulun internet-yhteyttä)... Selain tais olla joku Netscapen ihan ekoja versioita, olisko ollut jopa 2.0 vai vasta 1.0. Hakukoneena käytettiin www.fi tai altavistaa.

Vierailija
8/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä joku chatti, missä oli eri huoneita :) Jonkun ukonkin sieltä bongasin, vuosi tais olla -96

Vierailija
9/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alta vistaa käytetiin hakukoneena, heti vaihdoin googleen

käytin nettiä läksyjen teon apuna

yahooseen rekkauduin

ei mulla ollut mitään vakiosaittia silloin, nettiyhteys mitä käytin oli niin hidas, ettei jaksanut innostaa pidempään surffailuun, joskus sitä jotain tuli etsittyä

1999-2001 se sitten vähä vähältä lisääntyi ja olin ihan koukussa. Silloin kävin keskusteluita vaahtokylvyssä ja täällä vauvalla, ekat nettitreffit 2003

Vierailija
10/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.fi

City- lehden kontakti- ilmoitukset

Chat : kissFM, sonera (?)

Työvoimatoimiston sivuja tutkin ahkerasti. Myös kirjaston palveluiden käyttäminen onnistui jo tuolloin netin kautta. Helpotus oli merkittävä. Muistan vielä aineistohaut ja lehtileikkeiden penkomisen opinnäytetöitä varten (90- luvun alku)

Vierailija
11/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niitä sivuja muista mutta elävästi silloisen poikaystävän netti yhteyden kotona joka piti sellaista rutisevaa ääntä ja soitti jonnekin saadakseen yhteyden! :)

Vierailija
12/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain töissä oman sp-osoitteen, johon tuli koko firman posti - ei sitä paljon tullut.

Vapaa-ajalla pörräsin Kissin chatissa ja tein useita treffejä - harvoin menin itse paikalle. Mutta ajauduin suhteeseen yhden chattitutun kanssa...ei siitä mitään tullut.

Vierailija
13/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan sähköposti-osoitteen sain vuonna -98. Aiemmin en muista netissä olleenikaan.

Vierailija
14/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Hoppuhallin sivuilla.

Vierailija
15/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

habbo hotel :)

Vierailija
16/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1986 opiskelun puitteissa ja pelkäsin mielettömästi että saan koneen sekaisin.

Tuolloin ei ollut hiirtä vaan liikuttiin nuolinäppäimillä.

Vierailija
17/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankin sivustoa, mahtoi olla op. Itse muistan ainakin hakeneeni tietoa altavistalla joskus 1997 alkaen. Monta vuotta olinkin vannoutunut altavistan käyttäjäjä ennen kuin joskus sitten siirryin googleen.

Vierailija
18/28 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli atk-opetusta varten yksi nettikone, jolle oppilaat pääsivät pareittain. Kaverin kanssa yritettiin etsiä jotain tietoa Backstreet Boysista, mutta mitään ei vielä löytynyt :O

Vierailija
19/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en! Olin kuitenkin lukiossa. Vuonna 1997 muistan jo kirjoitelleeni ahkerasti sähköposteja ranskalaisen rakastajani kanssa (olin edelleen lukiossa). En muista edes kuka mut nettiin tutustutti, missä ja miten.

Vierailija
20/28 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston verkossa kävin WebCrawlerilla goog... eiku etsimässä Tähtien sota -aiheisia sivuja :)