Helvetin kirpputoritrokarit!!
Kyllä sieppaa kun yrittää myydä LAPSILLE edellisesti leluja ja vaatteita ja sit joku ukko trokaa niitä ittelleen! Täällä Hyvinkäällä on ainakin yks "mies" ihan asumassa siellä kirpparilla, ihan ovella odottaa että joku tuo kasseja pöytiin ja siiten tulee perässä ostamaan niitä. Kyllä ärsyttää!
Ja kirppari ei voi kuulemma tälläisille mitään!!
Kommentit (7)
Tai kenellekään, jos ei halua.
Suosi Huutista niin saat paremmat hinnatkin.
minäkin käyn myymässä kirpparilla ja olen tosi tyytyväinen jos trokari ostaa minulta, saan tavarat myytyä ja tienaan samalla. Trokari tienaa ja asiakas saa tavaraa, kaikki tyytyväisiä.
Pakkohan ei ole kirppareille mennä myymään, pudota UFFibn laatikkon kamat nini ei trokari vie.
Laitan lastenvaatteisiin sellaiset hinnat, että menisivät kaupaksi LAPSIPERHEESEEN.
Jos olisin varakas niin lahjottaisin vaatteet mutta kun yksinhuoltajana tarvitsen vähän ylimääräistä tuloa.
minäkin käyn myymässä kirpparilla ja olen tosi tyytyväinen jos trokari ostaa minulta, saan tavarat myytyä ja tienaan samalla. Trokari tienaa ja asiakas saa tavaraa, kaikki tyytyväisiä.
Pakkohan ei ole kirppareille mennä myymään, pudota UFFibn laatikkon kamat nini ei trokari vie.
tavarasta ja trokari vetää välistä, kun sama lapsiperhe voisi ostaa alkuperäiseltä myyjältä edullisemmin? Taidat itse olla trokari.
Olin reilu viikko sitten myymässä vanhoja tavaroitani kirppiksellä ja aivan rasittavuuteen asti yksi trokari-äijä tuijotti vieressä, kun vasta laitoin tavaroita esille ja kysymykseeni "mitä etsit?" vastasi "lasitavaraa" ja kun sanoin ettei minulla ole sellaista myytävänä, äijä sen kun seisoa toljotti siinä kunnes olin puolen tunnin päästä saanut kaikki myytävät tavarat esille.
Olin kerran aikaisemmin ystäväni kanssa kirppiksellä myymässä tavaroita ja hän tunnisti yhden ostajan paikallisen antiikkiliikkeen myyjäksi. Kävinpä sitten seuraavalla viikolla kyseisessä liikkeessä katsomassa mitä äijä pyytää vitosella myymistäni erikoisen näköisistä drinksulaseista, ja siellähän ne olivat hyllyllä ja hintalappu oli tyrmistyttävät 45 euroa!!!
Tuntuu ikävästi siltä, että alkuperäinen kirppisajatus on kadonnut jo kauan sitten...
eihän teidän ole PAKKO myydä niitä kelleen. Jos tunnistat trokarin nosta hinnat niin ylös ettei takuulla osta.
Jättää sut ainakin rauhaan.