Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ulkopuolinen olo...

Vierailija
25.03.2009 |

Sattui minulle tänään. Eli menin ensimmäistä kertaa seurakunnan järjestämään kerhoon. Tyttäreni hiukan reilu vuoden vanha. Oli kyllä pettymys koko paikka:( Menimme sinne aamulla, saatiin osaksemme pelkkiä mulkaisuja... kaksi työntekijää, joista toinen ei noteerannut minua millään lailla, toinen sanoi hiljaa "hei". Sen koommin he eivät puhuneet minulle mitään, ei tervetuloa, ei mitään... muut äidit joita siellä oli, puhuivat keskenään, osa moikkasi osa ei. Tuli jotenkin tosi paha olo siellä:( Olen aivan normaalin näköinen, ja ystävät ja tuttavat aina ovat sanoneet että minua on helppo lähestyä... eli näille äideillekkin hymyilin, yritin jotain jutellakkin parille, mutta ei mitään... lapseni käyttäytyi kuten vauvat tekee, konttaili ja katseli leluja. Olin tunnin verran ja lähdin pois, koska tuli niin outo fiilis koko jutusta. Siellä oli kahvit ja pullat, eikä minulle tarjottu mitään?! Kun lähdimme, olimme kuin ilmaa, kukaan ei vastannut että "hei hei" kun sanoin itse niin pukiessamme... Mitä ihmettä?? Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otsassasi oli viime yön satanismiorgioiden jäljiltä edelleen se 666 teksti, niin ei ihme että näin kävi....

No ihan vakavissaan. Ikävä että sinulle kävi näin. Aika oudon tuntuisia ne kerhon vetäjätkin jos eivät ottaneet asiakseen esitellä uutta tulokasta. Kannattaa käydä uudelleen ja jos ei vieläkään tule mitään niin antaa sitten olla. Voisit mennä suoraan juttelemaan niiden vetäjien kanssa. Esitellä itsesi ja jälkikasvusi ja kertoa että toista kertaa ollaan täällä ja blaa blaa blaa... kyllä se juttu pitäisi siitä lähteä kulkemaan

Vierailija
2/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon törmänny samaan.....valitettavasti ihmiset ei vaan ymmärrä että kukin vois ite tehdä jotain uuden tulokkaan sopeutumisen helpottamiseksi. Olisi kyllä kuulunut tätejen tehdä jotain!

Ite oon nykyään sellanen, että jos huomaan jossain ryhmässä uuden tulokkaan, koitan kaikin tavoin huomioida hänet. Toivottavasti muutkin tekisivät näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin peiliin:) ihan hyvältä näytti.

Juu, sitä minäkin eniten todella ihmettelin että ohjaajat olivat niin "laimeita". Tosi suuri pettymys oli. Olin aikoinaan nyt jo isompien lasteni kanssa vuosia kotona, ja kävimme vastaavassa kerhossa (eri paikkakunta) tosi mielellämme, oli kiva tavata uusia ihmisiä ja lapset sai leikkiä kavereitten kanssa...

ap.

Vierailija
4/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri kanssa sellainen:) harmi kun et ollut aamulla täällä kerhossa!

ap.

Vierailija
5/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten minäkin menin seurakunnan kerhoon ja olin kuin ilmaa vaan.tervehdin kaikkia sisään astuessani ja pari äitiä laimeesti moikkasi takasin vetäjät eivät noteeranneet meitä ollenkaan.3 kertaa kävin siellä ja sit riitti.

Vierailija
6/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ole ainoa!!!!

ap.

Vierailija
7/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lläni on vaan positiivisia kokemuksia srk:n perhekerhosta. Kyllähän sielläkin oli "porukoita", jotka oli jo kauan käyneet kerhossa ja tunsi toisensa tosi hyvin, mutta eivät he silti sulkeneet muita ulkopuolelle ja tädit oli tosi mukavia!Ehdotan myös että meet vielä toisen kerran katsomaan ja jos ei meno muutu niin varmaan paikkakunnalla on myös kunnan perhekahviloita yms. joihin voisit mennä.

Vierailija
8/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ajattelin, että perhana, mä menen vielä kerran kattomaan sen touhun! Yritän itse aktiivisesti vaan "tuppautua"! katotaan kuin käy! ihmetyttää vaan että aikuiset on noin "sisäänpäinlämpiäviä"!!

ap.

Vierailija
9/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui järvenpäässä.

ap.

Vierailija
10/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska seurakunnan perhekerho on muutaman suurperheen äidin ja parin perhepäivähoitajan sisäpiiri yhdessä ohjaajien kanssa. Vuosi toisensa jälkeen nämä äidit / hoitajat siellä käyvät, eivätkä ohjaajat aina muista, että paikalla saattaa olla muutakin porukkaa...

Vierailija
11/11 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti pitkään ennenkun muut alkoivat puhua mitään. Vetäytyä en voinut koska olin tehtävään lupautunut, mutta kyllä veetutti joka viikko sinne raahautua. Tämä Espoossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi